در یک مرکز بهداشتی درمانی شهر ، “تغییر تنظیمات برای موفقیت سلامت از راه دور بسیار مهم بود”


رویه خانوادگی مستقر در کلیولند یک مرکز بهداشتی فدرال است که بیش از 21000 بیمار در سال را از طریق 80000 مراجعه به هفت مرکز بهداشتی خود پذیرا می شود. این خدمات به جمعیت متنوع و فقیری از جمله بسیاری از پناهندگان سابق و اسپانیایی زبانان خدمات می دهد.

مشکل

به مدت 40 سال ، مدل NFP تنها مدل مراقبت های یکپارچه بود – مراقبت های اولیه ، بهداشت رفتاری ، دندانپزشکی ، زنان و زایمان و داروسازی – که شامل تأمین نیازهای اجتماعی ، موانع حمل و نقل و دسترسی به سد راه ها بود.

یک شبه ، وقتی همه گیر COVID-19 اتفاق افتاد ، NFP مجبور شد مدل را تغییر دهد.

پیشنهاد

“ژان پولستر ، رئیس جمهور ، رئیس جمهور و مدیرعامل خانواده در محله به یاد می آورد:” با اولویت برای ایمنی بیمار و کارمند ، ما دو هفته برای پزشکی از راه دور ایستادیم. ” “ما تصمیم گرفتیم که با ارائه دهنده doxy.me همراه شویم زیرا این وب سایت مبتنی بر وب است ، برای بیماران ما نیازی به بارگیری ندارد ، برای کارکنان ما امکان انعطاف پذیری و مقرون به صرفه ای را فراهم می کند.”

NFP از Epic EHR استفاده می کند (از طریق OCHIN ، شبکه تحت کنترل یک مرکز بهداشتی) و از طریق درگاه بیمار MyChart Epic به Zoom دسترسی دارد ، اما تصمیم گرفت که برای بیماران بسیار دشوار باشد. در زمان شیوع همه گیر ، میزان پذیرش آن برای پورتال بیمار MyChart کمتر از 40٪ بود. وی به یک راه حل جهانی برای بیماران نیاز داشت.

پولستر گفت: “اقدامات شهری ، به ویژه در اوهایو ، با توجه به محدودیت های استفاده از نظر فاکتور / بازپرداخت ، پزشکی از راه دور را برای COVID مناسب نمی دانند.” “با کاهش این محدودیت ها در اواسط ماه مارس ، که به ما امکان استفاده از مراقبت های مجازی برای بیماران را می دهد ، مهم نیست که آنها از کلینیک یا سایر مراکز درمانی ما بسیار نزدیک یا دور هستند. این تغییر نظارتی برای موفقیت ما بسیار مهم بود. “

NFP در اوایل ماه مارس تصمیم گرفت که باید 21000 بیمار خود را تحت مراقبت نگه دارد و در عین حال آنها را در خانه ایمن نگه دارد. در ابتدای همه گیری ، دستور اقامت معرفی شد. همچنین ترس قابل توجهی در نیروی کار NFP وجود داشت زیرا ویروس بسیار ضعیف شناخته شده بود. NFP باید انعطاف پذیر باشد تا نیازهای کارکنان را به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر بیماری همه گیر تأمین کند و از ایمنی آنها اطمینان حاصل کند. پزشکی از راه دور و دورکاری بلافاصله به یک راه حل تبدیل شد.

“میزان غیبت در این بخش تقریباً به نصف کاهش یافته است. این امر نه تنها به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات بلکه به دلیل سهولت استفاده بیماران است.”

دکتر چارلز “چاد” گاروان ، تمرین خانوادگی در همسایگی

پولستر توضیح داد: “ما به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های اولیه ، تشخیص داده ایم که مراقبت های مزمن را نمی توان در طی یک بیماری همه گیر نادیده گرفت.” “ما به روشهایی برای گسترش تواناییهای خود برای مدیریت ایمن بیماریهای مزمن نیاز داشتیم. حتی قبل از دریافت جایزه FCC Telehealth ، ما دکمه های فشار خون ، گلوکومتر ، داپلر بارداری و سایر فن آوری های مشابه را خریداری کردیم تا در خانه به دست بیماران خود برسیم. “

اگر بیماری مزمن در طی شش ماه اول همه گیر نادیده گرفته شود ، کارکنان می ترسند که موج زمستان با افزایش مزمن عوارض روبرو شود.

پولستر گفت: “ما همچنین معتقد بودیم كه گروه های خطر خاص به دلیل ترس از عفونت ، موانع دسترسی یا سایر دلایل سیستمیك در سیستم مراقبت های بهداشتی مشاركت نمی كنند.” “ما به دنبال یک راه حل بودیم که معادل یک اتاق امتحان مسافرتی مجهز به کوله پشتی پر از لپ تاپ ، استتوسکوپ از راه دور ، پالس اکسی متر ، دوربین های با وضوح بالا و ماشین های حیاتی برای درمان از راه دور بیماران باشد.

این به کارمندان اجازه می دهد تا به جمعیت بیماران پناهنده و کسانی که در مراکز سالمندان زندگی می کنند ، برسند و به طور بالقوه به بیمارانی برسند که در غیر این صورت طی یک بیماری همه گیر رها می شوند.

وی گفت: “در طی چند هفته ، ما این روند کار را به طور کامل در اقدامات پزشکی ، زایمان و بهداشت رفتاری خود پیاده کردیم.” “در ابتدا ما تجهیزات مناسب برای کار را نداشتیم. این کار باعث سخت شدن کارکنان شد زیرا ما سخت افزارهای فعلی خود را دوباره نصب کردیم. ما مجبور شدیم لپ تاپ های قدیمی را دوباره تعیین تکلیف کنیم ، تبلت های بدون استفاده پیدا کنیم ، [and were] اغلب اوقات وقتی تأمین کننده آماده استفاده از دستگاه خود برای تکمیل فناوری در سایت است ، راضی است. “

NFP همچنین برای استقرار دو صفحه نمایش کار می کند: یکی برای برنامه doxy.me و دیگری برای Epic EHR. NFP همچنین مجبور بود خدمات تفسیر خود را برای تقریباً 30٪ از بیماران غیر انگلیسی زبان ارائه دهد.

وی گفت: “راه حلی که ما برای پزشکی از راه دور پیاده کردیم شامل بازدیدهای ویدئویی و تلفنی بود.” “NFP همچنان به ملاقات 20٪ از بیماران خود فقط از طریق تلفن ادامه می دهد. این یک مشکل چند وجهی در زمینه دسترسی به اینترنت ، دسترسی به رایانه ، مهارت ها و موانع زبان است. “

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

دکتر چارلز “چاد” گارون ، مدیر پزشکی انفورماتیک پزشکی ، گفت: NFP با توجه به بودجه FCC توانسته است به طور چشمگیری استفاده از فناوری توسط ارائه دهندگان خود را بهبود بخشد.

وی گفت: “ما توانستیم لپ تاپ های قدیمی و منسوخ را بازیافت کنیم.” “ما توانسته ایم پهنای باند / دسترسی به اینترنت خود را بهبود بخشیم و همچنین اغلب بیش از 50 ارائه دهنده خدمات را همزمان با جریان محتوای ویدیویی با بیماران پشتیبانی می کنیم. ما برای ساخت مدل آنها با Let’s Talk Interactive کار کرده ایم ، نه تنها از نظر سخت افزاری با بسته های نرم افزاری ، بلکه همچنین از راه حل نرم افزاری آنها ، که به ما امکان می دهد دسترسی خود را به بیماران آسیب پذیر در جامعه به میزان قابل توجهی گسترش دهیم. “

تیم بهداشت رفتاری NFP 100٪ دور شده است. او از راه حل های فن آوری در خانه استفاده کرده و حجمش بیشتر شده است.

گارون گفت: “روزگار یک لپ تاپ در کنار آیفون که روی یک دستمال روی میز کار در خانه تعادل برقرار کرده است ، گذشته است.” “ما قبلاً توانسته ایم از راه حلهای ماندگارتر برای آنها پشتیبانی كنیم. میزان غیبت در این بخش تقریباً به نصف کاهش یافته است. این امر نه تنها به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات بلکه به دلیل سهولت استفاده بیماران است. “

یک مادر تنها با فرزندان در خانه می تواند به طبقه بالا برود و با مشاور خود ملاقات کند ، بازدید از گذشته که به دلیل مشکلات مراقبت از کودکان لغو می شود.

وی توضیح داد: “تیم زایمان ما دسترسی به بیماران را گسترش داده است ، اگرچه لازم است تعداد جلسات شخصی با مادران باردار به طور موقت کاهش یابد.” “ما کلاسهای قبل از تولد گروه خود را به یک سیستم عامل مجازی منتقل کردیم. ما توانستیم برای مادران در معرض خطر کاف و مقیاس بدست آوریم تا با اطمینان بیشتری بارداری خود را در طی همه گیر مدیریت کنند. “

پرستاران سلامتی NFP و تیم های رژیم غذایی توانستند از بیماران در طی همه گیری پشتیبانی کنند. آنها در مورد “بیوپسی یخچال” بحث کردند ، جایی که به آنها بیشتر از هر زمان دیگری دسترسی به خانه بیمار داده شد. این ویزیت در حال حاضر چشم انداز چشم نوازی به کارکنان در مورد آنچه بیماران به آن دسترسی دارند فراهم می کند و راه حلی دستیابی و انفرادی را ایجاد می کند.

گارون گفت: “NFP در حال انجام یک پروژه آزمایشی است که شامل بیماران مبتلا به فشار خون بالا و فن آوری نظارت از راه دور در EHR ما است.” “بیماران در یک برنامه ایجاد شده با کاف BP توسط تیم پشتیبانی در محل ما ثبت نام می کنند و سپس به طور مرتب به یک ارائه دهنده پزشکی ، PharmD و یک متخصص تغذیه مراجعه می کنند. نتایج اولیه برای کسانی که موفق به پیوستن به برنامه شده اند امیدوار کننده است. ما توانستیم فشار خون را به طور مثر ، سریع و ایمن کنترل کنیم. “

نتایج

NFP به سازمانی تبدیل شده است که با در نظر گرفتن نیازهای فردی بیمار ، ترکیبی متناسب از پزشکی از راه دور و مراقبت های حضوری را ارائه می دهد. او با همان تعداد پرسنل شلوغ تر از گذشته است ، بنابراین سازمان می داند آنچه جامعه وی از مرکز بهداشت می خواهد این است.

برنامه پزشکی از راه دور با یک رویکرد سلامت جمعیت همراه است که شامل تماس با بیماران است. همچنین به بیماران کمک کرد تا بفهمند ویزیت های از راه دور در برنامه مراقبت آنها چگونه است.

پولستر توضیح داد: “ما هر سال ماه به ماه حجم بازدیدهای خود را مقایسه می کنیم.” “با توجه به میزان بازدیدهای خود ، انتظار می رود که در محدودترین دوره اقامت در خانه COVID-19 برای ماه های مارس / آوریل / مه ، در تعداد بازدیدها کاهش داشته باشیم. تا ژوئن سال 2020 ، ما در ژوئن 2019 12 درصد ، جولای 20 درصد ، آگوست 8 درصد و سپتامبر 18 درصد از حجم بازدیدها بیشتر شده ایم. ماه های اکتبر و نوامبر حتی شلوغ تر هستند. “

تا ماه نوامبر ، NFP فقط حدود 40٪ مراجعه حضوری را مشاهده می کند. پرسنل افزایش نیافته اند. اکنون هزینه داروها و ملزومات نیز بسیار کمتر شده است.

پولستر گفت: “در ماه مه ، NFP برنامه آزمایش خود را که شامل پزشکی از راه دور قبل از آزمایش بود ، آغاز کرد.” “حجم آزمونها با هر هجوم تقاضا دائماً در حال افزایش است. NFP همچنین شروع به استفاده از JotForms و یک بستر پیام متنی به نام Well کرده است تا بتواند به راحتی با بیماران ارتباط برقرار کند و اجازه پر کردن فرم ها و امضاها را از راه دور بدهد. “

پولستر افزود ، تجربه بیمار NFP عالی است و عدم نمایش در حال کاهش است.

وی گفت: “ما نه تنها در مورد مسائل COVID-19 ، نیازهای بیماران خود را برآورده كرده ایم ، بلكه به آنها آموخته ایم كه یك بستر مجازی داریم كه دسترسی كیفیت به ارائه دهندگان آنها را فراهم می كند.” “برای جمعیت بیمار ما ، مطمئن نبودیم که این امکان وجود دارد ، اما جمعیت شبکه ایمنی ما آن را پذیرفتند.”

در آغاز همه گیری ، NFP آزادی داوطلبانه ای را به مدت هشت هفته ارائه داد که 20٪ از نیروی کار آن را پذیرفتند. این سازمان با توجه به موفقیت خود در اجرا و میزان بازگشت بازدیدها ، در ماه مه می توانست هر یک از کارمندان گمشده را استخدام کند.

NFP با تمام قدرت در حال بازگشت است ، در شرایط همه گیر که بسیاری موفق به انجام این کار نشده اند. بسیاری از کارکنان (30٪) از راه دور تمام وقت و نیمه وقت کار می کنند. و NFP در حال ارتقا infrastructure زیرساخت های ارتباط از راه دور و تلفن های خود برای گسترش کار از راه دور در سال 2021 است.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

روش خانوادگی محله 244282 دلار برای تأمین پزشکی از راه دور ، دستگاه های متصل و نظارت بر بیمار از راه دور به بیماران و خانواده های مبتلا به COVID-19 در محله های کلیولند در کلیولند با هدف هدف قرار دادن بیماران کم درآمد مبتلا به بیماری های مزمن دریافت کرد.

گارون گفت: “ما توانسته ایم دسترسی سخت افزاری مستقیم خود را به تأمین كنندگان در همه سطوح گسترش دهیم.” “ما یک تیم چند رشته ای داریم که تشخیص می دهد پزشکی از راه دور برای ماندن در اینجا است و برای این کار باید سخت افزار خود را در سایت بهبود بخشیم. این مرحله تا حد زیادی کامل است. “

این امر با گسترش سریع تجهیزات نظارت بر خانه از طریق دستگاه های خریداری شده دنبال می شود. تمرکز بر مدیریت بیماریهای مزمن و زنان باردار پرخطر خواهد بود.

گارون گفت: “ما هم اکنون این فرصت را داریم که خدمات خود را با راهکارهای سخت افزاری واقعی در جامعه پیاده کنیم.” “ما اتاق آزمون را از دفتر خود می گیریم و به جامعه منتقل می کنیم. اثرات COVID توسط بیماران آسیب پذیر ما برای ماه ها پس از واکسن ها و سفارشات ماندن در خانه احساس می شود. ما اعتقاد داریم که این فن آوری به اندازه کافی مهارت دارد تا بتواند یک معاینه جامع و بازدید از تأمین کنندگان در محل زندگی بیمار داشته باشد. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>