در زاکربرگ سانفرانسیسکو جنرال ، سیستم پیام کوتاه از پرستاران در تماس تلفنی جلوگیری می کند


بیمارستان عمومی و مرکز تروما زاکربرگ سانفرانسیسکو به جمعیت متنوعی از شهر خدمات ارائه می دهد. تقریباً 40٪ از جمعیت به عنوان X / اسپانیایی / اسپانیایی ، 20٪ آسیایی ، 18٪ سفید و 16٪ سیاه شناخته می شوند.

مشکل

این محیط ها وضعیت های مختلف اقتصادی اجتماعی ، زبان های گفتاری و مقاطع تحصیلی مختلفی را پوشش می دهد. ارائه دهندگان بیمار توسط Medicaid و Medicare ارائه می شوند.

طبق گفته دکتر Schreya Patel ، استادیار طب بالینی در بخش گوارش در بیمارستان عمومی و مرکز تروما Zuckerberg SF ، این تنوع می تواند ارائه اطلاعات عادلانه و مناسب به بیماران را قبل از اقدامات دشوار کند.

وی توضیح داد: “در حال حاضر ، غربالگری سرطان روده بزرگ توسط گروه کاری چند جامعه آمریکایی برای همه افراد با خطر متوسط ​​بالای 50 سال و برای همه سیاه پوستان بالای 45 سال توصیه می شود.” “بنابراین ، اطمینان از اینکه همه بیماران – صرف نظر از سوابق آنها – از تحصیلات کافی ، آمادگی و آمادگی لازم برای شرکت در روشهای درمانی برخوردار هستند بسیار مهم است.”

با این حال ، بخش آندوسکوپی زاکربرگ ، با وجود تماس های تلفنی قابل توجه و وقت گیر پرستاران ، با غیبت و بیمارانی که آمادگی عمل را ندارند ، دست و پنجه نرم می کند.

پیشنهاد

پاتل گفت: “ما فهمیدیم كه پزشك می تواند از دنیای دیجیتال كه در زندگی روزمره ما وجود دارد چیزهای زیادی بیاموزد.” “ما پیام های متنی را برای یادآوری رزرو در رستوران ها یا جلسات دیگر دریافت می کنیم ، چرا اقدامات پزشکی مهم نیست؟”

“ما همچنین می خواستیم بتوانیم برخی از آموزش ها و آموزش ها را به بیماران ارائه دهیم. سرانجام ، ما می خواستیم از داده های پاسخ بیماران برای کمک به برنامه ریزی خود استفاده کنیم.”

وی افزود: با توجه به اینکه زاکربرگ بیمارستانی است که دارای شبکه ایمنی است ، راه حل فناوری باید ارزان و کار با آن آسان باشد.

وی گفت: “فناوری CipherHealth به ما این توانایی را داده است كه با ارسال پیام های متنی یا تماس صوتی با برنامه ای كه منجر به قرار ملاقات آنها می شود ، با بیماران خود ارتباط برقرار كنیم.” “پیام ها به ویژه به جمعیت ما مربوط می شد ، زیرا بدون نیاز به بارگیری یک برنامه جداگانه ، می توانند در کنار هر شماره تلفن به چندین زبان ظاهر شوند.”

بازار

امروزه ، انواع ابزارهای مدیریت ارتباط با بیمار در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی ، از جمله CipherHealth ، Luma Health ، RevenueWell ، Salesforce ، Solutionreach ، Weave ، WebPT و WELL وجود دارد.

دیدار با چالش

زاکربرگ جنرال در ابتدا یک برنامه آزمایشی برای یک گروه منتخب و پرخطر از بیماران انجام داد و چنان نتایج امیدوار کننده ای پیدا کرد که اکنون استفاده از این فناوری را به تمام بیمارانی که برای انجام اقدامات آندوسکوپی برنامه ریزی شده اند ، گسترش داده است.

پاتل توضیح داد: “با استفاده از کارت الکترونیکی الکترونیکی Epic ، ما گزارشی را آماده می کنیم که لیست تمام بیمارانی است که طی دو هفته آینده برای عمل تعیین شده اند.” “سپس گزارش چندین بار در هفته توسط محقق ما به CipherHealth ارسال می شود. سپس CipherHealth داده ها را بارگذاری کرده و بیماران را برای اطلاع رسانی برنامه ریزی می کند. “

“این اجازه می دهد تا پرستاران ما کنترل بهتری بر برنامه ریزی ، بهینه سازی شکافهای باز و بهبود کارایی داشته باشند ، که در نهایت دسترسی بیمار را افزایش می دهد.”

دکتر شرایا پاتل ، بیمارستان زاکربرگ و مرکز تروما

در حال حاضر ، همه بیماران هفت روز قبل از عمل خود یک اعلان دریافت می کنند که از آنها می خواهد قرار خود را تأیید یا برنامه ریزی مجدد کنند. پیام دستورالعمل های دیگری را برای کمک به شما در آماده سازی برای بازدید ارائه می دهد.

پاتل گفت: “این پیام طی 24 ساعت آینده چندین بار بر روی شماره تلفن های مختلف ذکر شده برای هر کسی که پاسخی نداده است ، تکرار می شود.” “این پیام همچنین به زبان ترجیحی بیمار منتشر می شود ، اگر انگلیسی ، اسپانیایی یا چینی باشد. بقیه به زبان انگلیسی پیش فرض است یا اگر موردی وجود ندارد از اولویت بیمار س askال کنید. “

سپس پرستاران پاسخ ها را از پلت فرم CipherHealth به صورت آنلاین جمع آوری می کنند تا بفهمند چه کسی قصد دارد در جلسه آنها شرکت کند. روز قبل از قرار ملاقات ، بیماران دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی آماده سازی برای روش خود دریافت می کنند ، هم با رژیم و هم با دستورالعمل های رژیم و ملین ، بسته به اینکه چه روشی را انجام می دهند.

نتایج

برنامه اولیه از دسامبر 2019 تا مارس 2020 اجرا شد ، زمانی که COVID-19 مراحل واجد شرایط را به حالت تعلیق درآورد و برنامه به حالت تعلیق درآمد. به طور کلی ، 58٪ از بیماران به خدمات ارتباطی پاسخ دادند ، 86٪ انتصاب خود را تأیید و 14٪ درخواست برنامه ریزی مجدد کردند.

از آنجایی که این پوشش هفت روز قبل از جلسه انجام شد ، زاکربرگ توانست هر بیمار را که درخواست برنامه ریزی مجدد کرده ردیابی کند و از شکاف برای بیمار دیگری استفاده کند. پاتل خاطرنشان کرد: پیام متنی به طور کلی یک مداخله نسبتاً ارزان است ، به ویژه در مقایسه با میزان دسترسی پرستاران.

وی گزارش داد: “ما دریافتیم که بیمارانی که قرار ملاقات خود را با استفاده از پیامک تأیید کرده اند ، در مقایسه با 49٪ برای بیمارانی که تأیید نکرده اند ، نرخ بازگشت 75٪ دارند.” “داده هایی که از تماس اولیه خود دریافت کردیم به ما در بهبود بیشتر برنامه کمک کرد.”

تکرار دوم ، که در آگوست سال 2020 آغاز شد ، کمک می کند تا بلافاصله بیماران بیشتری درگیر شوند ، ارتباطات را به طور مستقیم به زبان مورد نظر خود برای ضبط غیر انگلیسی زبانان ارسال می کند و امکان تماس صوتی بیشتر را برای بیماران مسن فراهم می کند ، که ممکن است با پیام کوتاه احساس راحتی نکند.

وی گفت: “پس از راه اندازی مجدد ، ما در حال حاضر شاهد مشاركت بیشتر بیمار با این برنامه هستیم ، با 66٪ از بیماران پاسخ می دهند ، 83٪ تأیید انتصاب خود را ، 14٪ با اشاره به برنامه ریزی مجدد و تنها 1٪ منصرف می شوند.

وی ادامه داد: “بهبود مستقیم میزان نمایش به واحد آندوسکوپ ما کمک می کند تا با ظرفیت کامل کار کند ، بنابراین دسترسی به مراقبت و به ویژه غربالگری سرطان را برای این جمعیت آسیب پذیر بهبود می بخشد.” “ما توانستیم زمان انتظار برای این روش را کاهش دهیم و اقدامات اورژانسی را بهتر تنظیم کنیم ، که منجر به رضایت بیشتر بیمار می شود.”

تأثیر قابل توجه دیگر پرسنل پرستاری زاکربرگ بود. پیش از این ، پرستاران حداقل 2-3 ساعت در روز را صرف برقراری تماس تلفنی یادآوری می کردند و سعی در برقراری ارتباط با بیمارانی داشتند که تماس آنها اغلب دشوار است.

وی گفت: “پرستاران در هنگام راه اندازی اولیه برنامه هیچ تماس تلفنی یادآوری انجام ندادند و سطح نمایش ما نسبت به ماه های گذشته بهبود یافته یا ثابت مانده است.” “سیستم CipherHealth به بیماران این امکان را می دهد تا پیام ها را به موقع بخوانند و به آنها پاسخ دهند یا در فرصتی مناسب با ما تماس بگیرند.”

نکاتی برای دیگران

پاتل گفت ، پیام های متنی و تماس های تلفنی خودکار یک فناوری بسیار جذاب در مراقبت های بهداشتی است.

وی توصیه می کند: “اول ، این یک فناوری کم هزینه است که می تواند به راحتی مقیاس بندی و اصلاح شود تا نیازهای بخش ها یا سیستم های خاص را برآورده کند.” “این اجازه می دهد تا پرستاران ما کنترل بهتری بر برنامه ریزی ، بهینه سازی شکاف باز و بهبود کارایی داشته باشند که در نهایت دسترسی بیمار را افزایش می دهد. پیام متنی به طور کلی یک مداخله نسبتاً ارزان است ، خصوصاً وقتی آن را با توان پرستاران مقایسه می کنید. “

دوم ، این می تواند تأیید قرار ملاقات و همچنین مواد آموزشی یا آموزشی را برای بیمار فراهم کند.

وی در پایان گفت: “این به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه و زبان را برای تأمین نیازهای خاص خود بسازند.” “سوم ، به کاهش موانع مراقبت از بیمارانی که انگلیسی صحبت نمی کنند یا سواد پزشکی محدودی دارند کمک می کند. سرانجام ، این میزان کار کارمندان و ارائه دهندگان را کاهش می دهد ، آنها می توانند وقت خود را بر روی بیمارانی متمرکز کنند که ممکن است از طریق سیستم پزشکی س questionsال داشته باشند یا به راهنمایی اضافی نیاز دارند. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>