[ad_1]

DeliverHealth Solutions ، ابزاری را برای ساده سازی سوابق الکترونیکی سلامت ، اسناد ارائه دهنده ، چرخه درآمد و مشارکت بیمار برای سیستم های بهداشتی توسعه می دهد ، امروز مدیریت مدیریت اطلاعات سلامت Nuance Communications و تجارت EHR را به دست آورد.

مایکل کلارک ، مدیر عامل شرکت DeliverHealth ، در بیانیه ای گفت: “تیم مدیریتی ما و بیش از 2000 کارمند ماهر سالها با هم همکاری کرده اند تا رضایت پزشک و بیمار را بهبود بخشند در حالی که با تکامل سیستم های بهداشتی و تسریع انتقال دیجیتال ، سطح پایین را بالا می برند.”

کلارک افزود: “وظایف روزمره تیم های بهداشتی می تواند طاقت فرسا باشد و اغلب فرسودگی شغلی کارکنان را کاهش می دهد.” “وظیفه ما در DeliverHealth ساده سازی پیچیدگی ، از بین بردن موانع فناوری در اولویت قرار دادن بیماران نسبت به فناوری است و به عنوان توسعه دهنده ارائه دهنده خدمات بهداشتی برای داشتن زمان بیشتر برای تمرکز بر مراقبت از بیمار عمل می کند.”

اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی با کلارک مصاحبه کرده است تا در 12 ماه گذشته جنبه های پیچیده ای از اقدامات پزشکی و بیمارستان ها را کشف کند و موانع مراقبت از بیمار را در مورد فناوری و چگونگی تسریع تحول دیجیتال در سیستم های بهداشتی از بین ببرد.

س :ال: از دیدگاه شما ، 12 ماه گذشته اقدامات پزشکی و بیمارستانهایی که با افزایش پیچیدگی مسئولیتهای خود سعی در بهبود ، سازگاری و رشد دارند ، چه مدت بوده است؟

آ: من دیده ام که بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی 12 ماه گذشته را در سه مرحله طی کرده اند. مرحله اول بر اساس موارد ناشناخته متوقف شد. همانطور که می دانستیم ، بهداشت و درمان متوقف شد. رهبران با وجود آشفتگی فدرال ، ایالتی و محلی سازگار شده اند. بهداشت و درمان همیشه یک تجارت محلی بوده است. در طی این مرحله اولیه ، تأثیر COVID-19 به صورت محلی ، جامعه توسط جامعه و سیستم بهداشت توسط سیستم بهداشتی ترتیب داده شد. هرکسی ابزار خود را برای خارج شدن از محرومیت ایجاد می کند.

با جسارت ، درخشان ، همه تا ژوئن و جولای پرخاشگرانه بیرون آمدند. ما برای کار خوب بیماران آن را “بازگشت به کار” خواندیم. جالب است که در این مرحله ، از نظر شخصی و شغلی ، مدیران بهداشتی را دیدم که برای بازگشت به کار خود کاملاً آماده و خارش دارند. برنامه ریزی ، تغییر سریع و نتایج جمعی برای مبارزه با ویروس ، تفکر ما را آزاد کرده است. به عنوان یک صنعت ، معتقدم همه ما فهمیده ایم که در صورت لزوم می توانیم کوه ها را حرکت دهیم ، بنابراین “بیایید به کار خود برگردیم.”

تصمیماتی اتخاذ شده ، سرمایه گذاری های جدید به اتمام رسیده و پارادایم های جدیدی ایجاد شده است. فکر ما این بود که برای اتمام کارها وقت تلف نکنیم. در این امر استقامت همراه با آمادگی برای مورد بعدی و توانایی سریع کوشش و سازگاری با هنجارهای جدید به وجود آمد.

از نیروی کار از راه دور گرفته تا اجرای ظاهراً یک شبه سیستم ، سرعت اجرای فناوری جدید در سال گذشته بسیار بیشتر از آن چیزی است که در بهداشت و درمان دیده ایم. برندگان در مراقبت های بهداشتی به سرعت برگشتند و با این تغییرات سازگار شدند.

در ماه سپتامبر ، من شاهد بودم که مدیریت بهداشت به سادگی خم شد و به اصول بازگشت. این سازمانها مجدداً به بیماران و تیمهای مراقبت خود متمرکز شده و از فرصتهای مراقبت از راه دور و هر آنچه در این زمینه مرتبط است پشتیبانی می کنند. ما به سازگاری خود ادامه می دهیم ، اما اکنون نیز باید برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دهیم که در آن قرار است چه پیش رو هستیم.

با یادآوری اینکه همه مراقبت ها محلی است ، ما باید برای شناسایی نیازها و ارائه بهترین خدمات برای جوامع خود به کار خود ادامه دهیم. و امروز ما در بهداشت و درمان هستیم.

“بیماری همه گیر یک کاتالیزور برای مدیریت بهداشت است تا پروژه های EHR خود را واقعاً در نظر بگیرد و خود را منطبق کند.”

مایکل کلارک ، DeliverHealth

به عنوان مثال ، در DeliverHealth ، ما فقط دو پروژه بزرگ را برای تبدیل بیش از 500 نفر (در محل و از راه دور) و تحولات بزرگ فناوری اطلاعات که در سال 2020 مسدود یا وارد شده اند به پایان رسانده ایم. تفکر امروز که باید انجام شود در بهار و تابستان سال جاری به عنوان رهبران بهداشت همچنان به آینده نگاه می کنند و به صورت محلی هدایت می کنند.

از منظر مراقبت های بهداشتی دیجیتال ، بسیاری از سیستم های جدید کاربردی مراقبت های بهداشتی ماه ها یا سال ها صرف ارزیابی یا عدم اجرای آنها با سرعت بسیار بیشتری می کنند (برخی ممکن است بی پروا استدلال کنند). اما این در سال 2020 ضروری نبود.

در سال 2021 ، رهبران با تصمیمات گرفته شده سازگار می شوند. آیا سیستم ها یکپارچه و ایمن هستند؟ آیا تغییرات اضطراری ایجاد شده در EHR ها و سایر سیستم ها آزمون زمان را تحمل می کنند؟ آیا می توان بازگشت سرمایه یا بهره وری عملیاتی را بدست آورد؟ و اگر نه ، آیا باید سیستم های جدید جایگزین شوند؟

بنابراین در حالی که تحول دیجیتال مطمئناً در حال پیشرفت است ، هنوز نامش را تحول آفرین است. این واقعاً زودگذرتر است ، زیرا فاکتور افراد که تحول را امکان پذیر و تسریع می کند ، مرکزی است. سیستم های فناوری اطلاعات و پشتیبانی مراقبت های بهداشتی به طرز باورنکردنی تلویزیونی ، از راه دور و “نه به روشی که قبلاً آن را انجام داده ایم” بسیار موفقیت آمیز شده اند. آنها هرگز نمی خواهند برگردند.

برای بهبود مأموریت محلی مدیریت بهداشت ، شاهد هستیم که از اشخاص ثالث ، شرکای با صلاحیت و اعتماد بیشتری خواسته می شود که برگردند و شرکت کنند. این در سازمانهای خودمان است که از ما استفاده می شود تا ارزشی فراتر از الگوی معمولی یا سنتی خود را به ارمغان بیاوریم و به جای جلسات طولانی مدت RFP و کمیته ، سود سریع کسب کنیم. نتایج اکنون یک روند برگ برنده است.

سرانجام ، به دلایل واضح ، بیماران باید در ارتباط از راه دور و سلامت دیجیتال راحت تر و با اطمینان تر شوند. آنها به دنبال مراقبت های بهداشتی هستند تا علاوه بر پشتیبانی EHR و پورتال ، تجربه چند کاناله با خدمات آنلاین بهتر بیمار را نیز ارائه دهند.

در واقع ، ما در حال حاضر با یکی از بزرگترین سیستم های بهداشتی کشور در حال کار برای چوپانی بیماران از طریق فرآیند واکسیناسیون COVID-19 هستیم. نیاز فوری به حمایت از بیمار در هر مرحله از سفر مراقبت ادامه خواهد داشت. تحول دیجیتالی ، همراه با متخصصان مجرب بهداشت ، راه را هموار می کند.

س :ال: چگونه سازمان های ارائه دهنده خدمات بهداشتی می توانند پیچیدگی ارائه خدمات درمانی را ساده و موانع فناوری را برای اولویت بندی بیماران نسبت به فناوری حذف کنند؟

آ: دیجیتال سازی سوابق بهداشتی با استفاده قابل توجه در ایالات متحده تسریع شده است. در سطح جهان ، سایر کشورها با چنین حکمی تهاجمی سازگار نبوده اند ، زیرا آنها بیشتر بر روی آمادگی و آمادگی برای پیچیدگی ذاتی تمرکز می کنند. مراقبت در بالاترین سطح کیفیت انجام می شود و سیستم ها ممکن است تداخل ایجاد کنند یا نکنند.

با این حال ، ساده سازی پیچیدگی در ایالات متحده (واقعی یا قابل درک) با حذف موانع به دست می آید:

  • تنظیمات نهادی ، درگیری برای استاندارد سازی / شخصی سازی.
  • بر روند کار تمرکز کنید – چگونه می توان همه پزشکان و تیم های مراقبتی را در بالای مجوز خود کار کنند.
  • تجزیه و تحلیل خود و تأمل با صداقت فکری واقعی برای کمک به شناخت و اقدام در استقرار سطوح بزرگ شرکتی ، مانند EHR ، که در آن مراحل مهم پیاده سازی و آموزش “از نظر زمانی یا مالی” “پوشانده نشده اند”.

به س previousال قبلی شما ، بیماری همه گیر کاتالیزوری برای مدیریت بهداشت بود تا واقعاً به پروژه های EHR خود نگاه کند و خود را منطبق کند. علاوه بر این ، EHR برای شریک سازی و حل چالش های زمان واقعی ، مشتریان خود را بسیار سنگین و سرمایه گذاری کرده است. از طریق همه اینها ، من معتقدم که بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی در واقع بهتر و با روابط قوی تر با شرکای EHR خود نسبت به آنچه که به طور طبیعی اتفاق می افتد انجام می دهند.

با این وجود ناامیدی و فرسودگی پزشکان در بالاترین سطح همیشه باقی مانده است. مطالعه پس از مطالعه نشان داد که پزشکان بیش از هر زمان دیگری به کارهای اداری می پردازند. سی و یک درصد از پزشکان می گویند بسیاری از اسناد و مدارک مورد نیاز در حال رشد بیمار مقصر هستند. مراقبت مبتنی بر ارزش با تغییر الزامات مستندات پرداخت کننده و شاخص های کیفیت جدید ، در این فشار نقش دارد.

در اصل ، فشار بر اسناد بالینی ، و به ویژه روند کار پزشک و تیم مراقبت ، هرگز بیشتر نبوده است ، اما دستیابی به آن در یک اکوسیستم بسیار دورتر بسیار دشوارتر است. سازمانها برای “درست” ساختن آنها مجبورند و باید به آزمایش ، تلاش ، سازگاری و تحول ادامه دهند.

اینجاست که DeliverHealth وارد بازار می شود. ماموریت ما ساده سازی نحوه ارتباط مراقبت های بهداشتی با فناوری است. اهداف ما حذف بار بهره وری ، افزایش هزینه ها و افزایش درآمد مناسب برای مشتریان است. تمرکز فوری ما روی اسناد بالینی و EHR است.

به عنوان مثال ، EHR در واقع استاندارد اسناد بالینی امروزه است ، اما پیچیده است. ما برای تحریک گردش کار بهتر اسناد ، از داده های خاص برنامه های خود استفاده می کنیم. خواه پزشکان از EHR ، رونویسی ، گفتار ، کاتبان یا ترکیبی از اسناد استفاده کنند ، ما فرایند و تجربه پزشک را ساده و دوباره طراحی می کنیم.

س: چگونه سیستم های بهداشتی می توانند تحول دیجیتالی خود را تسریع کنند؟

آ: این دیجیتال در واقع “گذرا” است ، نه “تحول گرا”. این یک سفر است ، یک رویداد نیست. من فکر می کنم این به مردم برمی گردد و تمرکز می کند. شرکت ها مردم هستند نه فناوری. انتقال دیجیتال برای نیروی کار که قبلاً در چهار دیواره بود اما اکنون از راه دور است آسان نخواهد بود.

این تغییر مطمئناً قبل از COVID-19 با سرعت کمتری اتفاق افتاد. اکنون میل / نیاز / تقاضا برای تغییر به طور چشمگیری بیشتر است ، که به شرکای استراتژیک مانند DeliverHealth نیاز دارد تا عوامل مفید و مولد بیشتری برای تغییر باشند. با تمام حواس پرتی ها و تمرکز مجدد ، مدیریت بهداشت نیاز به داشتن شرکای قابل اعتماد برای پشتیبانی از انتقال دیجیتال دارد.

اعم از افزایش کارکنان ، طراحی و ساخت یا ایجاد خدماتی با مدیریت مشترک که به نفع آن موسسه باشد ، این یک خدمت و دانش است. سال گذشته همه ما را بسیار پذیراتر از تغییرات سریع کرده است. از دیدگاه رهبری ، همین طرز فکر باید برای حمایت از تحول دیجیتال واقعی در مراقبت های بهداشتی پیش برود.

برای تیم های داخلی و کارمندان بخش بیشتر از همیشه به پشتیبانی نیاز است: گردش کار دقیق تر ، سیستم های کارآمدتر و کارشناسان مجرب برای کمک.

سرانجام ، بیماران از طریق تعاملات دیجیتالی شخصی سازی شده و خدمات کاملاً جدید طراحی شده به مشتری ، به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی نیاز دارند تا در مسیر 2020 حرکت کنند. من فکر می کنم این در واقع بزرگترین فرصت برای کاهش فشار بر دوش پزشکان و تیم های مراقبتی در این بهداشت و سلامت طبیعی جدید است.

ما باید راه ها و روش های بهتر ، پربارتر و موثرتری را برای بهبود تجربه بیمار پیدا کنیم. به این ترتیب پزشک برنده می شود ، تیم مراقبت برنده می شود و بیمار برنده می شود.

صنایع دیگر انتقال دیجیتالی اولیه از مصرف کنندگان را نشان داده اند. بسیاری از درسهای روشن وجود دارد که باید آموخت. این قرار دادن فرد روی ماه نیست. افراد را می گیرد و روی موضوعات منحصر به فرد محلی ، چالش ها و پویایی های جامعه تمرکز می کند. این شامل مشارکت رهبران اندیشه در تجارت مراقبت های بهداشتی است به طوری که پزشکان ، تیم های مراقبتی ، بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی بهترین کاری را انجام می دهند و می خواهند مراقبت از بیمار را متمرکز کنند.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir