[ad_1]

در نوامبر سال 2020 ، بیمارستان عمومی Ng Teng Fong (NTFGH) ، یک بیمارستان 700 تختخوابی واقع در Jurong East ، سنگاپور به عنوان بخشی از خوشه سیستم بهداشت دانشگاه ملی (NUHS) ، موفقیت خود را در مرحله 7 EMRAM توسط HIMSS تأیید کرد.

اعتبارسنجی مجدد موفق اولین مورد برای سیستم بهداشتی سنگاپور است – همچنین اولین اعتبارسنجی مجدد است که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 و اولین اعتبار سنجی مجدد در مرحله 7 معیارهای اصلاح شده EMRAM در منطقه APAC انجام شده است. 2018

با این حال ، اعتبارسنجی مجازی سه روزه با سهم عادلانه ای از چالش ها ، هم از نظر فنی و هم از نظر عملکرد ، همراه بود. بهداشت و درمان IT News با دکتر Gamaliel Tan ، گروه CMIO ، NUHS صحبت کرد ، زیرا وی ایده هایی را برای سفر NTFGH به یک تأیید مجدد (مجازی) موفق مرحله 7 EMRAM به اشتراک گذاشت.

آماده سازی برای اعتبار سنجی مجدد

دکتر تان توضیح داد ، آماده سازی مرحله 7 EMRAM برای NTFGH در اوایل سال 2019 آغاز شد ، زمانی که بیمارستان مجبور شد بودجه خود را از مدیریت بهداشت Jurong بخواهد. از نظر فنی ، آماده سازی شامل موارد زیر است:

  • پیکربندی سیستم EMR برای جمع آوری نمونه های خون با بارکد در بخش ها (جدید برای HIMSS EMRAM 2018)
  • نوشتن گزارش انطباق جدید با نمونه برداری با کد خون و گزارش های مکرر برای تجویز فرآورده های خونی بارکد و تجویز داروها
  • آموزش خدمه زمینی در بخش / ED برای نمونه گیری از خون بارکد
  • اعتبار سنجی گزارش ها و بسته شدن خلا -های موجود در محل در مناطقی که انطباق کم است (انتشار گزارش های انطباق با مدیران تیم های زمینی ، خرید دستگاه های همراه بیشتر و اسکنرها)
  • اطمینان از انطباق با الزامات امنیتی جدید که کارکنان مجبور بودند هر سال یک جلسه آموزش امنیتی انجام دهند (جدید برای HIMSS EMRAM 2018)

دروس اساسی از اعتبار سنجی مجدد

به عنوان اولین تمدید مجازی NTFGH ، تیم های مختلف ارائه دهنده مجبور شدند با استفاده از پلت فرم Zoom ، ارائه ها و تورهای خود را تمرین کنند. علاوه بر این ، بیمارستان مجبور شد چندین تلفن همراه با حساب های Zoom و gimbals بدست آورد تا اطمینان حاصل کند که ارائه ها به خوبی انجام شده است.

“ما باید اطمینان حاصل کنیم که پهنای باند اینترنت به اندازه کافی خوب است و نقاط کور در سیگنال ضعیف نداریم. یک اسب سواری مقیاس (هماهنگ کننده) برای هماهنگی تیم های زمینی که به موقع حرکت می کنند و ارائه های خود را حفظ می کنند ضروری است و اعتبار سنج های مجازی در هنگام وقفه زمانی که تیم های زمینی از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت می کنند ، سرگرم می شوند. ” قهوهای مایل به زرد

عدم تعامل بدنی ارتباط را در مقایسه با اعتبار سنجی حضوری دشوار می کند.

از طرف دیگر ، بازرسی مجازی فرصت های جدیدی را برای سایر بخشهای بیمارستان برای شرکت و یادگیری در این فرآیند ایجاد کرده است. در این حالت ، بخش CF به عنوان ناظر در اعتبار سنجی مجازی شرکت می کند ، زیرا این ساعت برای تنظیم و برنامه ریزی فرایندهای کاری مورد استفاده پرسنل بالینی برای آنها بسیار مهم است.

به گفته دکتر تان ، وجود اعتبار سنجی مجازی به گروه انفورماتیک پزشکی (MI) کمک کرده است تا فرصت های بهبود و زمینه هایی را که می توانند برای پیروزی های سریع در پذیرش EMR در آنها تمرکز کنند ، بهتر درک کند.

کار با IHiS

IHiS که آژانس ملی HealthTech در سنگاپور است ، با NTFGH در حال کار است تا زیرساخت IT را به سیستم EMR متصل کند و همچنین از جنبه های امنیت سایبری شبکه مراقبت کند. به عنوان بخشی از روند اعتبارسنجی مرحله 7 EMRAM ، تیم IHiS داده هایی در مورد در دسترس بودن زیرساخت های IT مانند نرم افزار آنتی ویروس ، فایروال و سیستم بازیابی بلایا و غیره ارائه داد.

به طور خاص ، یک تجزیه و تحلیل سیستم از IHiS به پیکربندی برای جمع آوری خون رمزگذاری شده در خون کمک می کند. به عنوان بخشی از فرآیند ، تحلیلگر مسئول سیستم های آزمایشگاهی ، مالکیت مجموعه نمونه های خون بارکد شده را به عهده گرفت.

وی نیازهای پرستاران را جمع آوری کرد و با تیم دستگاه کاربر نهایی برای پیکربندی اسکنرها و چاپگرهای برچسب برای جمع آوری نمونه های خون بارکد و همچنین عیب یابی گردش کار و دستگاه ها همکاری نزدیک داشت.

پروژه های آینده

با توجه به چالش های بیماری همه گیر COVID-19 ، دستیابی به جایزه HIMSS Davies همزمان با اعتبار سنجی مجدد EMRAM فاز 7 برای NTFGH یک امتیاز عالی بود. در آینده نزدیک ، همزمان با راه اندازی سایت های بیشتر با EPIC EMR ، دکتر تان امیدوار است که با هماهنگی جریان کار در خوشه NUHS ، که شامل سه بیمارستان حاد ، دو شهرداری است ، از مقیاس اقتصادی بهره مند شود. بیمارستان ها ، چندین کلینیک و یک سیستم خدمات بهداشتی منطقه ای که با شرکای جامعه آنها تماس می گیرد.

وی در پایان گفت: “ما امیدواریم كه با پیوند دادن داده های خود به یك بستر هوش مصنوعی در سالهای آینده از هوش مصنوعی استفاده كنیم و همچنین یك پرتال بیمار را راه اندازی خواهیم كرد تا بیماران خود را با داشتن اطلاعات مربوط به سلامت ، بسترهای برنامه ریزی و پرداخت ، قادر سازیم.” او

[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir