دانشگاه پزشکی یونایتد ، ترک تحصیل را که بیماران دوست دارند ، 59 درصد کاهش می دهد


قبل از همه گیری COVID-19 ، مناطق بسیار کمی در دانشگاه پزشکی Southern Syracuse ، نیویورک ، برنامه های پزشکی از راه دور را ایجاد کرده بودند و هم افزایی کمی بین آنها و Epic Enterprise EHR سازمان وجود داشت.

مشکل

کمیته پزشکی از راه دور در حال تعیین نیازهای یک راه حل در سطح موسسه بود که با Epic EHR تلفیق شده باشد. همکاری با پزشکان در جریان بود و از ارائه دهندگان قدردانی شد.

در آن زمان ، برخی از چالش ها شامل عدم رستگاری توسط مراقبان در تمام زمینه های بالینی بود ، که معتقد بودند بیشتر بیماران مایل به انجام مراقبت های مجازی نیستند. همچنین در مورد بازپرداخت و مقررات پزشکی از راه دور عدم اطمینان زیادی وجود داشت.

مری آن گروس ، دستیار مدیر سیستم های اطلاعات بهداشتی در ، گفت: “برای محافظت از بیماران و کارکنان در معرض COVID-19 ، ظرف چند روز Upstate یک برنامه پزشکی از راه دور در بیش از 200 سایت را ایجاد کرده است.” دانشگاه پزشکی دولتی جنوب.

“این امر منجر به ارائه راه حلی برای بازدیدهای ویدئویی ، ایجاد گردش کار و ایجاد فاکتورها و اسناد مربوطه و همچنین ارائه آموزش جامع شده است.”

اکثر سایت های بالینی برای انجام بازدیدهای ویدئویی خصوصی و موثر مجهز نیستند. این مناطق به سرویس گیرنده های نازکی مجهز بودند که با اکثر راه حل های فناوری ویدیو سازگار نبودند.

گروس توضیح داد: “ما مجبور بودیم به همه کارکنان کلینیک به این راه حل های مجازی دسترسی داشته باشیم تا بتوانند ارتباطات و ارتباطات مجازی را با بیماران تسهیل کنند.”

“این سرمایه گذاری ها به Upstate اجازه می دهد تا برنامه پزشکی از راه دور ما را ارتقا دهد تا به ارائه دهندگان جامعه ، مراقبان و خدمات پشتیبانی اجازه دهد با موسسه ما ارتباط برقرار کنند تا تداوم مراقبت از بیماران ما را بهبود بخشد.

مری آن گروس ، دانشگاه پزشکی آمریکای جنوبی

“علاوه بر این ، پزشکان و کارکنانی که از خانه شروع به کار می کنند به دسترسی ایمن و از راه دور به همه سیستم ها احتیاج داشتند. نواحی جراحی روند مستقیمی ندارند و بسیاری از آنها با نحوه انتقال روند فعلی جریان بیمار به حالت مجازی آشنا نبودند. “

شرایط حاد با بسیاری از چالشهای فنی و عملیاتی مشابه روبرو بود. برای اطمینان از ایمنی کارکنان و بیماران نه تنها یک راه حل فوری لازم بود ، بلکه همچنین برای حفظ PPE و ارائه روشی برای ارتباط بیماران ، خانواده و دوستان به جای احساس انزوا.

پیشنهاد

گروس گفت: “ما با توجه به وضعیت محیط زیست وقت نداشته ایم كه راه حل ایده آل را ارائه دهیم ، یعنی انتخاب انتخاب منبع و ادغام محلول پزشکی از راه دور با EHR.”

“راه حل فوری ما این بود که ابتدا ارتباط صوتی / تصویری را برای همه مناطق سرپایی فراهم کنیم و اطمینان حاصل کنیم که همه بیمارانی که ویزیت حضوری برای آنها مهم نیست می توانند با ارائه دهندگان خود تماس بگیرند. این امر به بیماران و کارکنان این امکان را می داد تا با اطمینان از تداوم مراقبت ، ارتباط خود را با اتصال به جای فیزیکی کاهش دهند. “

تنها ارائه دهنده Upstate سازگار با HIPAA دسترسی فوری دارد و در حال حاضر از WebEx استفاده می کند. به عنوان یک موسسه دانشگاهی ، تیم ارتباطات آموزشی آن اکنون آموزش از راه دور را از طریق WebEx تسهیل می کند. Upstate مجوز خود را تمدید کرده و دسترسی به تمام مناطق بالینی را آغاز کرده است ، این کار از پزشکان آغاز می شود.

گروس گفت: “ایجاد فرآیندی که از طریق آن کلینیک ها می توانند از یک جریان فیزیکی به یک جریان مجازی از بیماران منتقل شوند” نیز ضروری بود. “ما گزینه های مختلفی را از ارسال پیوندهای قرار ملاقات گرفته تا در دسترس قرار دادن اتاق های جلسات باز برای بیماران جهت بررسی و پرداخت در اختیار شما قرار داده ایم. مستندات و صورتحساب هنوز تحت EHR تکمیل نشده بود. “

در مناطق حاد ، از iPad های نصب شده اپل برای ایجاد ارتباط مجازی بین پزشکان و بیماران (هم بیماران و هم بستگان) استفاده شد که باعث کاهش استفاده از PPE نیز می شود.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

Upstate به عنوان یک راه حل ارتباطی مجازی فوری ، در عرض چند روز بیش از 12000 کارمند را با حساب های WebEx فراهم کرد. فناوری اطلاعات ، مدیریت بالینی و عملیاتی برای ایجاد گردش کار برای تسهیل انتقال به پزشکی از راه دور و ایجاد ارتباطات مجازی با یکدیگر همکاری می کنند.

گروس توضیح داد: “به منظور اجرای راه حل ارتباطات از راه دور ، همکاری قوی بین IT ، انطباق ، امور مالی و حوزه بالینی ایجاد شده است.”

“آموزش برای این جریانهای بیمار ، اسناد سازگار ، فاکتور و ویزیت های ویدئویی برای موفقیت این طرح بسیار مهم بود. تیم آموزشی ما بر اساس درخواست ارتباطات و اطلاعات ساکن را به همه زمینه ها و مدیریت بالینی متمرکز می کرد و روزانه با فناوری مدیریت اطلاعات ملاقات می کرد تا پیشرفت ها و کارایی ها را به اشتراک بگذارد. “

در مناطق بالینی ، ارزیابی سخت افزاری به سرعت انجام شد تا بازدیدهای تصویری خصوصی و م effectiveثر از کلینیک امکان پذیر شود. از iPad و / یا نمایشگرهای دوگانه سازگار با راه حل های بازدید از ویدئو در بسیاری از شرایط استفاده شده است.

با تغییر و به روزرسانی الزامات HIPAA ، مناطق خاص و ارائه دهندگان راه حل ویدئویی خود را با توجه به نوع بازدید و جمعیت تنظیم کردند ، اما روند کار و اسناد مربوط به EHR در کل موسسه کاملاً ثابت بود. از دیگر راه حل های استفاده شده به میزان کمتری می توان به Zoom و FaceTime اشاره کرد. Doxy.me همچنین برای چند ویزیت ساده مورد استفاده قرار گرفت ، زیرا یک آزمایش آزمایشی رایگان را به ارائه دهندگان ارائه می داد و بیمار را ملزم به بارگیری برنامه نمی کند.

گراس یادآوری کرد: “در حالی که بیماری همه گیر در حال تکامل است و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی با خطرات بالاتری روبرو هستند ، کارمندان برای انجام وظایف خود از راه دور به خانه فرستاده می شوند.” “این امر منجر به افزایش تقاضا برای اتصال ایمن به EHR و نرم افزار پزشکی از راه دور شده است. بخش IT هم Cisco AnyConnect و هم Citrix RDP را برای رفع این نیاز فوری فراهم کرد. “

یکی از اهداف مهم telehealth حفظ PPE بود که با استفاده از ویژگی پاسخگویی خودکار با استفاده از FaceTime iPad موفقیت آمیز بود. این امر به تهیه کنندگان و کارکنان این امکان را می داد تا با اتاق های COVID-19 در خانه سالمندان تماس بگیرند. WebEx همچنین تماس های ویدیویی سازگار با HIPAA را با بیش از دو شرکت کننده تسهیل کرد.

گروس گفت: “با استفاده از 105 اپل اپل ، FaceTime و Cisco WebEx ، لینک های ویدیویی در پرستاران ایجاد شد.” “این دستگاه ها همچنین از قبل نصب شده Zoom ، Safari ، Pluto TV و YouTube را در ایستگاه های Pyxis واحد ذخیره سازی و ردیابی ذخیره کرده اند.”

نتایج

در طی دو هفته از شروع یک برنامه پزشکی از راه دور جدید ، 68 درصد از کلینیک های Upstate گردش کار پزشکی از راه دور را اجرا کرده اند. تعهد ارائه دهندگان به طور چشمگیری در حال رشد است ، در حالی که 50٪ از مراجعه به بیماران سرپایی در عمل انجام می شود. طی یک دوره دو هفته ای ، تعداد مراجعه به پزشکی از راه دور از 10 به بیش از 6000 نفر افزایش یافته است که 59900٪ افزایش چشمگیری داشته است.

مانند اکثر سازمان های بهداشتی ، مدیریت تعداد غیبت در مناطق سرپایی یک چالش است. در مقایسه با مه 2019 ، زمانی که تقریباً تمام ویزیت ها در کلینیک به پایان رسید ، با مه 2020 ، زمانی که بیشترین ویزیت ها از طریق پزشکی از راه دور انجام می شد ، میزان غیبت از 7.57٪ به 3.09٪ افزایش یافت ، که 59٪ تخفیف را نشان می دهد.

از طرف دیگر ، رضایت بیمار سرپایی عالی بود. مطبوعات نتایج Ganey’s Upstate و بازخورد بیمار نشان می دهد که بیماران متعهد هستند و از گزینه پزشکی از راه دور برای راحتی و سهولت آن قدردانی می کنند. برخی از اظهارات بیمار:

  • “این اولین تجربه پزشکی از راه دور بود. تاریخ و زمان برنامه ریزی شده من برای مراجعه منظم به مطب به دلیل شرایطی که همه گیر ویروس کرونا اعلام کرده بود ، تغییر کرد. من از نحوه قرار ملاقات و انجام بازدید قدردانی و تبریک می گویم. “
  • “این جلسه از طریق WebEx مجازی بود ، اما دستورالعمل ها در مورد نحوه بارگیری برنامه و کلیک بر روی پیوند ایمیل روشن بودند ، بنابراین اتصال آسان بود.”
  • “ما یک جلسه پزشکی از راه دور برای یک کنفرانس ویدیویی داشتیم. مانند ابریشم صاف شد. “

و از نظر رضایت حاد بیمار ، بیماران و خانواده ها تلاش Upstate را برای ارائه ارتباط بیمار و خانواده و همچنین ویزیت پایان زندگی از بیماران و خانواده های آنها در یک محیط بی سابقه که عزیزان نمی توانند از نظر جسمی در کنار هم باشند ، تحسین می کنند ، گروس اضافه کرد.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

دانشگاه پزشکی Upstate در اوایل سال جاری 373،731 دلار برای اشتراک در یک بستر telehealth و قرص جایگذاری برای بیماران مبتلا به COVID-19 و بیماران مشکوک به COVID-19 دریافت کرده است تا ویزیت مجازی توسط پرستاران و پزشکان را انجام دهد و مشاوره های گروهی با متخصصان و اعضای خانواده. (بازدیدکنندگان در بیمارستان مجاز نیستند.)

گروس گفت: “هدف ما استفاده از بودجه جایزه FCC برای ایجاد بنیادی شرکتی قوی و دیرپا برای پزشکی از راه دور است.” “ما با ادغام قابلیت های ویدئویی در Epic و تهیه کلینیک ها با تجهیزات پزشکی از راه دور ، پایگاه فعلی خود را گسترش خواهیم داد.”

علاوه بر این ، مناطق مختلفی وجود دارد که استقرار دستگاه های مانیتورینگ بیمار با موفقیت انجام شده است و Upstate قصد دارد این فناوری را در بسته پزشکی از راه دور خود بگنجاند.

گروس در پایان گفت: “این سرمایه گذاری ها به Upstate اجازه می دهد تا برنامه پزشکی از راه دور ما را ارتقا دهد تا به ارائه دهندگان جامعه ، مراقبان و خدمات پشتیبانی اجازه دهد با موسسه ما تماس بگیرند تا تداوم مراقبت از بیماران ما را بهبود بخشد.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>