حمایت از تجربه مراقب اخبار سلامت


بسیاری از پزشکان و پرستاران در حال رسیدن به نقطه شکست خود هستند زیرا فشار بیش از حد COVID-19 منجر به طولانی شدن ساعات کار ، محدود شدن زمان بیمار و استرس در تصمیمات روزمره زندگی و مرگ شده است.

سوختن ، هنجار جدیدی برای بسیاری ، حتی قبل از تشدید بیماری همه گیر یک مشکل بود. این بیشتر به دلیل این واقعیت است که ارائه دهندگان وظایف اداری ، مانند موارد مورد نیاز EHR (“مرگ هزار کلیک”) ، استانداردهای مجوز قبلی و تأخیرها ، و رایانه و بیماران خود را به عهده دارند.

اخیراً ، CMS قانونی را برای کاهش مجوز قبلی منتشر کرد. اما چه کارهای دیگری در حال انجام است و چه کاری است که از دوش تأمین کنندگان بکاهد ، چیست؟ اخبار سلامت، اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی و MobiHealthNews این ماه را در نظر می گیرد.

خشونت در محل کار یک اپیدمی و مراقبت های بهداشتی است

خط کش

کلینیک کلیولند بهترین شیوه ها را به اشتراک می گذارد ، زیرا خشونت در مراکز بهداشتی درمانی چهار برابر بیشتر از هر صنعت دیگری است.

سیستم بهداشت و بیمارستان Parkland بر آموزش آنلاین کارکنان متمرکز است

دکتر با استفاده از لپ تاپ

بیش از سه چهارم متخصصان بهداشت “تغییرات عمده یا متوسط” را در یادگیری آنلاین در طی یک بیماری همه گیر گزارش می دهند.

سوختن از دوران همه گیر شدن: چگونه ارائه دهندگان EHR برای مقابله با استرس ، رابط کاربری و UX را دوباره طراحی می کنند

نمودار نمودار طراحی UX

در هفتمین و آخرین ویژگی فرسودگی شغلی ما ، متخصصانی از Epic ، Cerner ، Allscripts و Mad * Pow در مورد مسائل و راهکارهای قابلیت استفاده از فناوری اطلاعات سلامت بحث کرده و توصیف می کنند که تجربه کاربر به کجا رسیده است.

پزشکان کلینیک آمریکایی 50٪ بیشتر از سایر کشورها برای EHR وقت می گذارند

دکتر از یک قرص استفاده می کند

یک جفت مطالعه با هدف بررسی مدت زمانی که پزشکان آمریکایی روی کارت سلامت الکترونیکی صرف می کنند – و این چگونه بر روابط آنها با بیماران تأثیر می گذارد.

دستیار موبایل مجهز به هوش مصنوعی گرافیک بعد از ساعت کار اسناد OrthoIndy را از بین می برد

بیمارستان OrthoIndi

برنامه هوش مصنوعی برای آیفون با EHR عمل در 13 مکان ادغام می شود و کلمات گفته شده را مستقیماً برای پزشکان به مکان های صحیح ضبط ارسال می کند.

CMS در حال نهایی کردن تغییراتی در قانون Stark است که از مراجعه پزشک جلوگیری می کند

دکتر روی تلفن

مقررات قدیمی فدرال با ارائه هزینه های اداری اضافی و ترس از پیامدهای مالی ، تأمین کنندگان را تحت فشار قرار می دهد.

HHS انعطاف پذیری بیشتری برای ارائه دهندگان در به اشتراک گذاری اطلاعات بیماران تحت HIPAA برای ارائه دهندگان فراهم می کند

دکتر با استفاده از لپ تاپ

در صورت نهایی شدن این قانون ، افراد حق دسترسی به اطلاعات بهداشتی شخصی خود را پس از 15 روز دارند ، نه پس از 30 روز.

چگونه فناوری telehealth می تواند به پرستاران در مبارزه با فرسودگی شغلی کمک کند

لورا جانسون و بیل سیویک

لورا جانسون ، پرستار عملی و افسر ارشد بالینی در شبکه پزشکی ماتریکس ، می گوید: فناوری پزشکی از راه دور و الگوی مراقبت های مختلف که به پرستاران اجازه می دهد استرس و سوختگی ناشی از آن را به حداقل برسانند.

CMS یک استاندارد نسخه الکترونیکی را برای مجوز قبلی برای سرعت بخشیدن به دسترسی به داروها نامگذاری کرده است

نشست کسب و کار

این قانون در نظر گرفته شده است تا به پزشکان اجازه دهد در حین تجویز دارو ، داروها را تحت مجوز قبلی قرار دهند.

استراتژی های جدیدی برای مبارزه با اپیدمی فرسودگی شغلی برای هر یک از پزشکان مورد نیاز است

کارگر بهداشت در حال تماشای کامپیوتر

غواصی عمیق: فرسودگی شغلی پزشکان به یک اپیدمی در بین پزشکان و پرستاران تبدیل شده است ، و الزامات نظارتی سنگین و تجربه کمتر از حد بهینه با EHR ناامیدی آنها را تشدید می کند. حل مشکل نیاز به راهکارهای جدید دارد تا لذت دارو را بازگرداند.

نقش فن آوری برای کمک و آسیب رساندن به فرسودگی شغلی

دکتر بریجیت دافی و بیل سیویک

دکتر بریجیت دافی ، یک تجربه سابق در کلینیک Cleveland و CMO در Vocera ، در مورد فرسودگی شغلی در طی COVID-19 ، نحوه محافظت از نیروی کار مراقبت های بهداشتی و اینکه چگونه فناوری می تواند به فرسودگی شغلی کمک کند و آسیب می زند صحبت می کند.

گسترش سوختگی در جامعه بهداشتی ، گزارش اجماع را تأیید می کند

یک کارمند بهداشتی سوخته در راهرو نشسته است

فرسودگی شغلی پزشکان مشکل جدیدی نیست ، اما به نظر می رسد به دلیل عواملی که در سیستم مراقبت های بهداشتی امروزی وجود دارد ، در حال بدتر شدن است.

CMS می گوید ، قوانین جدید قابلیت همکاری ، بی اثر بودن مجوز قبلی را برطرف می کند

دکتر روی تلفن

این قانون مدت زمان انتظار ارائه دهندگان برای تأیید قبلی از پرداخت کنندگان را به حداکثر 72 ساعت کاهش می دهد.

سوختگی همه گیر: چگونه پزشکان بارهای روانکاری و نیازهای IT را مدیریت می کنند

دکتر در حال سوختن

در داستان سوم از سری سوختگی های ما ، پزشکان در مورد عوامل استرس زا در سال 2020 بحث می کنند و نکات مفیدی در مورد چگونگی مقابله با سوختگی توسط همسالان خود ارائه می دهند.

Chatbots با ارائه رهنمودهایی برای مبتلایان به COVID-19 ، می تواند بار ارائه دهندگان را کاهش دهد

لپ تاپ با نماد امنیتی

وقتی توانایی درک شده یکسان باشد ، بیماران بات بات را مثبت تر از عوامل انسانی می دانند.

کارگران بهداشتی که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 دچار فرسودگی شغلی ، استرس شده اند

پرستار سوخته

استرس ، اضطراب ، ناامیدی ، فرسودگی شغلی و احساس گرفتگی شایعترین احساساتی است که توسط افراد در خط مقدم گزارش شده است.


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>