[ad_1]

در اواسط سال 2018 ، ایده های طراحی مجدد پورتال بیمار MyChart در Epic Systems شروع به تحرک در غول سلامت الکترونیکی کرد.

این تیم می گوید ، یکی از فلسفه های رایج این است که بیماران را فوراً تحت فشار قرار ندهیم. Trevor Berceau ، مسئول توسعه محصول در Epic ، می گوید: “هر چقدر هم که در این کار بگذاریم ، استفاده از آن برای بیماران آسان است.”

طراحی مجدد در اوایل سال جاری آغاز شد و اولین مشتری آن را در ماه آگوست راه اندازی کرد. شان بینا ، معاون دسترسی و تجربه بیمار به بیمار گفت: “از آن زمان ما دروازه ها را باز می دیدیم.”

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را یاد بگیرید. شروع کنید >>

اگرچه Epic در اوایل سال 2000 شروع به تکرار اصلی MyChart کرد ، اما اطلاعات بیشتری در طول سالها در دسترس بیماران قرار گرفته است. بینا گفت: “برای بیماران کمی سخت تر است که بتوانند راه خود را پیدا کنند و بدانند مهمترین کارها را باید در هر زمان انجام دهند.”

خوراک سلامت به روز شده به کاربران امکان می دهد صفحات خانه خود را از جمله نتایج آزمون ، زمانبندی قرار ملاقات و بازدیدهای قبلی سفارشی کنند. بیماران همچنین ممکن است شامل اطلاعات پزشکی از کودکان یا دیگران مانند والدین در مراقبت از آنها باشند.

بینا گفت: “ما دریافتیم كه بیماران تمایل دارند سه مسیر را طی كنند.” “آنها علامتی دارند که ممکن است بخواهند آن را درک کنند. ممکن است بخواهند با یک ارائه دهنده خاص قرار ملاقات بگذارند و ممکن است به دنبال قرار بعدی باشند.

بینا خاطرنشان کرد: ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در مورد زمان های ملاقات موجود شفاف تر شده اند و به بیماران اجازه می دهند از نظر برنامه “همان کاری را انجام دهند” که ممکن است هنگام انتخاب عادت به پرواز داشته باشند.

“طراحی مجدد بر ایجاد یک تجربه شخصی تر برای بیماران متمرکز است ، جایی که اطلاعات آنها همیشه در جلو و مرکز است. آنها نیازی به پورتال های مختلف ندارند. “

این طراحی مجدد همچنین شامل ویژگی پیوند حساب است ، جایی که بیماران برای اطلاعات در مورد نمودار خود به سایر سازمان های بهداشتی مراجعه می کنند.

این پتانسیل همکاری برای مشتریان Epic به وضوح ساده تر از مشتریان غیر Epic است.

با این حال ، برسو گفت ، “ما در حال کار با برخی از استانداردهای جدیدتر قابلیت همکاری هستیم تا درهای مشتریان غیر حماسی را آغاز کنیم.”

وی ادامه داد: “ما برای ایجاد این اتصالات از استاندارد FHIR استفاده می كنیم ، بنابراین” انتظار داریم كه این اتفاق زیاد رخ دهد. ” (اخیراً Epic اعلام کرد که حدود نیمی از سوابق بیمار در سیستم مراقبت از همه جا بین مشتریان Epic و غیر Epic رخ داده است.)

با توجه به اینکه تغییر جهت دهی به سلامت از راه دور ، شکاف دیجیتالی بیماران معلول را روشن کرده است ، موضوعات دسترسی و سهولت استفاده در خط مقدم فناوری های مصرف گرا هستند.

برسو گفت: “این در قلب همه کارهایی است که ما از نظر طراحی و توسعه انجام می دهیم.” به گفته وی ، MyChart جدید از قابلیت دسترسی کامل داخلی برخوردار است ، از جمله امکان تلفیق گفتار در متن یا صفحه کلید دیگر و یادگیری در زمان واقعی برای بیماران.

وی همچنین به سهولت به اشتراک گذاشتن سوابق شخصی با پروکسی اشاره کرد ، که می تواند برای بیمارانی که می توانند از اعضای خانواده یا وکلا در مراقبت ها بهره مند شوند مهم باشد.

اگرچه MyChart برای بیمارانی که می خواهند سوابق خود را به اشتراک بگذارند احتیاج به احراز هویت مجدد ندارد – که در صورت دسترسی شخصی به برنامه از طریق دستگاه بیمار ، از نظر تئوریک می تواند مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی را ایجاد کند – اما تیم اظهار داشت که داده ها در واقع در دستگاه کاربر ذخیره نمی شوند. اما در ابرها

به طور کلی ، طراحی مجدد “با آن چیزی که مستقیماً از بیماران می شنیدیم شروع شد و ما تکرارهای بسیار سریع و بازخورد بیماران را دریافت کردیم: برای دیدن اینکه چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی”.

وی گفت: “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که با افرادی که برای آنها طراحی می کنیم صحبت می کنیم.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir