[ad_1]

در حالی که سال 2020 یک سال مالیاتی برای جامعه و سیستم مراقبت های بهداشتی بزرگتر است ، اما این امر همچنین پیشرفت تله سلامت از عرضه حاشیه به مدل اصلی درمان را نشان می دهد. و با استفاده از بیمار و رضایت او در همه زمان ها ، روندها شروع به ظهور می کنند: بیمارانی که آن را دوست دارند ، ارائه دهندگان آن را دوست دارند ، تصویر بازیابی هزینه در مورد جایی که نیاز به عمل است ، واضح تر است و فناوری نقش بیشتری خواهد داشت. در مراقبت از بیمار در سال 2021 بیش از هر مرحله در تاریخ.

یکی از بزرگترین یافته ها در سال گذشته این است که چگونه تکامل سلامت از راه دور به م humanلفه انسانی بستگی دارد. قانون بهداشت مجازی برای اولین بار در سال 1996 تصویب شد ، بنابراین این مفهوم جدید نیست. در 25 یا 30 سال گذشته به شکلی وجود داشته است. اما موانعی برای فرزندخواندگی وجود داشت و بزرگترین آن که پشت آن قرار داشت این بود که سیستمهای انسانی نمی خواهند تغییر کنند. حالا همه سرنشین هستند.

دکتر دیوید نیکلسون ، معاون رشد مشتری در شرکت مشاوره دیجیتال Nerdery ، گفت: “این شاهدی بر چالش برانگیز است که تغییر شرایط بدون انگیزه زیاد چالش برانگیز است.”

وی گفت: “من فکر می کنم مردم باید متوقف شوند و به داده ها نگاه کنند.” “قبل از COVID ، ما تمام این سیستم های بهداشتی را داشتیم که با یک بستر مراقبت از چت مجازی روبرو بودند که متفاوت از سیستم ایمیل بود. هیچ یک از اینها یکپارچه نبود و یکبار مصرف بود و قبل از COVID مرحله 0 بود. در فاز 1 ، آنها سیستم هایی را کار می کنند که کار می کنند و اکنون می توانند بیماران زیادی را ببینند. چالشی که آنها دارند این است که بیشتر آنها آزمایشات روبه گلدبرگ است. تجربه. ”

تجربه صبر

در سال 2021 ، نیکلسون معتقد است که این صنعت به طور کلی دیدگاه متفاوتی نسبت به معنای تجربه بیمار در زمینه مراقبت های مجازی خواهد داشت. روش روب گلدبرگ ناپدید شده است و جایگزین آن یک استراتژی منسجم و یکپارچه تر می شود که به بیماران امکان می دهد بدون وقفه بیشتر بین روش هایی مانند مکالمه ، چت و پزشکی از راه دور کامل حرکت کنند.

این چیزی است که هنوز به طرزی وسیع یا معنی دار شکل نگرفته است. طبق تجربه نیکلسون ، بیماران تحمل سلامتی از راه دور را تحمل می کنند ، اما متوجه می شوند که جنبه های این تجربه از دست رفته نیست. ارائه دهندگان باید به “م softلفه های نرم” ، مواردی که بیماران برای تحریک احساس بهبودی و انواع روابطی که آنها با ارائه دهندگان خود می خواهند ، توجه کنند.

نیکلسون گفت: “تجربه پزشکان با این ابزار نیز ایده آل نیست ، زیرا آنها قادر به استخراج اطلاعات از پرونده الکترونیکی پزشکی خود و ادغام آن در مکالمه نیستند.” “این قطعه برای دکتر بسیار ناامید کننده است. فرزندخواندگی زمانی بهتر است که آنها به این فناوری اعتماد کنند و بتوانند آن را در گردش کار ادغام کنند.

وی گفت: “(اما) مصرف کننده باید اولویت خود را داشته باشد.” “جادوی پشت صحنه با پزشکی از راه دور – بیمار علاقه ای ندارد. آنها فقط این تجربه خوب را می خواهند.”

یک روند که از همه گیری پدید آمده است این است که بیماران آماده بودند که از راه دور سلامت پیش از ارائه دهندگان – به ویژه هزاره ها و کسانی که از دستگاه های خود اطلاعات کمتری دارند ، بخشی از سفر مراقبت از آنها باشند. نگران اعتبار برند بهداشتی.

آنها در حال حاضر به سمت ابزاری می روند که به آنها امکان انعطاف پذیری بیشتر در مراقبت های مجازی را می دهد ، که نشان می دهد این فناوری از قبل مخاطبان از قبل ساخته شده ای دارد. آنچه همه گیر COVID-19 انجام داد این بود که بسیاری از مردم متوجه شدند که واقعاً م worksثر است و نیکلسون انتظار دارد که این صنعت حداقل شاهد تغییر 15٪ از مراقبت های شخصی به مراقبت های مجازی باشد.

“اگر می توانید تجربه بهتری نسبت به الان ایجاد کنید ، چرا نمی توانید 30٪ از بیماران تحت این شرایط را به بیشتر برسانید؟” حضور ارائه دهنده خدمات به همان اندازه که در دفتر هستند خوب است. “همه آنها در تلاشند هزینه های مراقبت را کاهش دهند و می آموزند: وی افزود: “با انجام این تغییر ، كارآیی بسیار بالایی است. شما می توانید مدت حضور پزشكان در مطب ها و املاك و مستغلات را كه باید نگهداری كنید ، كاهش دهید و این دو برابر بزرگ است.”

آینده در حال حاضر است

نشان داده شده است که ایجاد رویکرد و تجربه بیمارانی که آنها را به اولویت مراقبت های خود باز می گردانند ، برای بهبود میزان احتباس ، با بازگشت بیشتر بیماران به عنوان مشتری وفادار ، که برای بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی بسیار مهم است ، بهبود می یابد. همانطور که آنها به دنبال بازپرداخت مالی از درآمد از دست رفته هستند که بدترین بیماری همه گیر را نشان می دهد.

متخصصانی که به سلامتی از راه دور نظیر پوست کمک می کنند ، متوجه یک رونق عظیم در سیستم عامل ها و ابزارهای خاص شده اند که از آنها پشتیبانی می کند. به احتمال زیاد تخصص های بیشتری در سال 2021 به این جنگ خواهند پیوست و این امر به توسعه و طراحی نرم افزار انعطاف پذیر نیاز دارد که نیاز به پشتیبانی از توسعه دهندگان نرم افزار دارد. اگر مراقبت های مجازی فراتر از حد فعلی باشد ، سیستم ها باید سریعتر و بهتر باشند و انطباق را مستند کنند.

بخشی از آن در حال تغییر است. فناوری های از راه دور که علائم حیاتی و سایر داده های مهم را اندازه گیری می کنند ، غنی تر و آسان تر برای استفاده هستند. رابط های دست و پا گیر که باعث اوضاع دست و پاگیر برای بیمار می شوند ، در حال خراب شدن هستند زیرا دستگاه ها اکنون انواع شاخص هایی را که نظارت می کنند بهتر درک می کنند و می توانند در مورد سلامتی آنها با بیمار ارتباط برقرار کنند.

نیکلسون گفت: “نوار به بالا است.” “مهم این است که آن را به روش صحیح طراحی کنیم ، زیرا انتظار می رود پزشکان آن را با سرعت بیشتری در درمان خود ادغام کنند. این باید چیزی باشد که درک آن آسان تر باشد.”

یکی از رویدادهای بزرگ در سال 2021 توسعه مداوم اینترنت اشیا Medical پزشکی است که امکانات telehealth را گسترش می دهد و به متخصصان بیشتری می پیوندد. دستگاه های تعاملی که می توانند داده های بهداشتی را جمع آوری و انتقال دهند نرم و ساده تر هستند و این به منفعت ارائه دهندگان می رسد: سیگنال ها می توانند به عنوان مثال ، پزشکان پرستار را مطلع کنند که ممکن است لازم باشد در یک رویداد بهداشتی مداخله کنند و تکنسین های مراقبت از راه دور می توانند با سهولت بیشتری داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و تعیین کنند که آیا آنها نیاز به بررسی بیشتر دارند ، و اجازه می دهند مداخله سریعتر انجام شود.

چنین تحولی ، سلامت از راه دور را به آینده وارد می کند.

نیکلسون گفت: “این در مورد مراقبت های مجازی است زیرا شما می خواهید این سنسورهای از راه دور افراد را از نزدیک تشخیص داده و از مشکلات آگاه سازند و سپس بدون معرفی بیمار یا حداقل تشخیص اولیه بتوانند از راه دور مداخله کنند.” در سالهای آینده مراقبت های مجازی را تحریک خواهد کرد. “

توییتر: JELagasse
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: jeff.lagasse@himssmedia.com



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir