[ad_1]

Telehealth نقش مهمی در ارائه مراقبت های بهداشتی در طی بیماری همه گیر COVID-19 داشته است ، و این به ویژه در مورد آمریکایی های مسن بسیار صدق می کند. با توجه به محدودیت ها و دستورالعمل های زیادی که برای کمک به کند شدن شیوع ویروس کرونا استفاده شده است ، مراقبت های مجازی برای کمک به افراد مسن برای دریافت مراقبت های مورد نیاز با اطمینان بسیار مهم است.

هنوز هم ، طبق گفته شرکت بهداشت و درمان دیجیتال GoHealth ، متمرکز بر مدیکر ، از هر پنج ذی نفع و بازنشسته Medicare که به حقوق خود نزدیک می شوند ، سه نفر اعتراف می کنند که نمی دانند چگونه از فناوری تماس تصویری استفاده کنند. موضوعات اصلی دسترسی و آموزش است.

قبل از همه گیری ، بازپرداخت نیز مسئله ای بود ، با قوانین سختگیرانه مراکز مدیکر و خدمات پزشکی در مورد آنچه که قابل بازیابی است و هیچ مانعی برای ورود ندارد. با این حال ، اخیراً ، فضای نظارتی تا حدودی کاهش یافته است ، با CMS برای جبران هزینه ها و کنگره با توجه به تغییرات دائمی در چشم انداز پرداخت ، هنگامی که صحبت از مراقبت های مجازی می شود ، کمک هزینه می کند.

این امر به ارائه دهندگان این امکان را می داد تا زمانی که مشخص شد همه گیری منجر به تغییر در استفاده می شود ، به سرعت به روشهای مجازی روی بیاورند. این اتفاق در تمام طول سال رخ می دهد: طبق مطالعه منتشر شده در ماه مه توسط Alliance of Community Health Plans و AMCP ، 72٪ از مصرف کنندگان در ایالات متحده به شدت استفاده از خدمات بهداشتی سنتی را تغییر داده اند ، بسیاری از آنها مراقبت های شخصی خود را به تعویق می اندازند و مراقبت به دلیل بحران بهداشت عمومی.

در میان افراد مورد بررسی ، 58٪ از پزشك خود به عنوان معتبرترین منبع اطلاعاتی در مورد ویروس نام برده اند ، اما فقط 31٪ از آنها با مراجعه به مطب پزشك خود احساس “راحتی” می كنند ، كه منجر به تغییرات قابل توجهی در نگرش و رفتار نسبت به خدمات بهداشتی استاندارد می شود.

این امر باعث نگرانی در مورد آموزش مناسب بیماران در استفاده از سلامتی از راه دور ، به ویژه افراد مسن که اغلب فاقد دسترسی و تیزبینی فناوری هستند ، می شود ، اگرچه هر یک از افراد ارشد متفاوت است.

دکتر پل هین ، مدیر ارشد پزشکی در GoHealth ، گفت: “بازنشستگان یکدست نیستند.” “بعضی از آنها با فناوری احساس راحتی می کنند ، دیگران نه.”

طبق داده ها ، به طور خاص Medicare شیوع گسترده بهداشت از راه دور دارد که از حدود 10000 مراجعه مجازی در هفته به حدود 1.7 میلیون نفر افزایش یافته است – با پیرمردهای آمریکایی بخش قابل توجهی از کل.

هین گفت: “آیا سلامتی از راه دور برای سالمندان ما خوب است؟ من فکر می کنم جواب مثبت است ، زیرا آنها بسیار مستعد ابتلا به COVID هستند.” “سوال دوم این است که” آیا این صاعقه است؟ ” “و من فکر نمی کنم ، زیرا بسیاری از مناطق وجود دارد که مناسب است. ”

روش های زیادی برای استخراج ارزش از تجربیات مراقبت های مجازی وجود دارد ، اما چالش این است که مطمئن شوید افراد مسن نحوه انجام این کار را می دانند. مشکل در واقع خود افراد مسن نیست ، بلکه چالش هایی است که آنها با آن روبرو هستند. به عنوان مثال ، تگزاس از دسترسی باند پهن برخوردار نیست ، و باعث می شود telehealth برای برخی افراد خاص ، از جمله اقلیت ها ، ساکنان روستاها و بله ، پیرترهای آمریکایی پیشنهادی پیچیده باشد.

از این طریق فرموله شده است ، این یک مسئله چند لایه شامل دسترسی ، امکان سنجی فن آوری و ایجاد راحتی برای افراد مسن با شرایط است. این امر مستلزم سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند زیرساخت و ارتباطات بیمار است.

هین گفت: “اگر برای مثال برنامه های Medicare Advantage را در نظر بگیرید ، جایی كه می توانید پزشكان را به روش مالی داشته باشید تا دیگر نگران شارژ هر چیز كوچك نباشید ، متوجه می شوید كه آنها می توانند سریعتر و با هیجان بیشتری به پزشکی از راه دور روی بیاورند.” . “جالب خواهد بود که ببینیم چگونه این اتفاق می افتد.”

دسترسی و ارتباط

از آنجا که مفهوم “دسترسی” مفهوم گسترده ای است ، مشکلات احتمالی آن متفاوت است. برخی از افراد به دلیل کمبود فرصت های اقتصادی دسترسی ندارند. اگر بیمار توانایی دسترسی ندارد ، گزینه های کمی باقی مانده است. در مقابل ، برخی مناطق جغرافیایی ، عمدتا روستایی ، به هیچ وجه دسترسی ندارند ، همانطور که در بیشتر تگزاس مشاهده می شود. در مناطق دیگر ، پوشش تلفن همراه به دلیل کمبود احتمالی زیرساخت ، از آخرین انتقال سریع اطلاعات پشتیبانی نمی کند.

در این زمینه ، هاین تصمیم را ترکیبی از تلاش های عمومی و خصوصی می داند. یک مثال را می توان در مواردی مانند نامه پست الکترونیکی یافت.

هین گفت: “ما به عنوان یک کشور دور هم جمع شدیم و گفتیم دسترسی به نامه برای همه مهم است.” “شاید وقت آن رسیده است که بگوییم ما به افرادی با پهنای باند نیاز داریم – این نامه جدید است.”

مزیت دیگر دسترسی ، تغییر از ارائه خدمات با هزینه خدمات به مدل های مراقبت مبتنی بر ارزش است که به نظر هین راهی طولانی برای حل رمز و راز هزینه های ایالات متحده است.

وی گفت: “ما درمورد همسان سازی مواردی در مورد توانایی بهبود سلامت از راه دور صحبت می كنیم ، با توجه به اینکه telehealth توانایی خارق العاده ای دارد كه می تواند م mostثرترین روش كار برای ارائه دهندگان و بیماران باشد.” “این بدان معنی است که برابر کردن مقدار سریعترین سرعت را به آن منتقل می کند.

هین گفت: “نمونه ای از این موارد این است که سلامتی از راه دور برای مسائل بهداشت روان بسیار مناسب است.” “این سود واقعی بهره وری است ، اما اگر این ارائه دهندگان مجبور شوند برای هر کار کوچکی که انجام می دهند هزینه دریافت کنند ، به نوعی سنگین می شود و یک بازی را معرفی می کند ، در حالی که از نظر بزرگ کردن ، شما می خواهید آن را به کارآمدترین روش ممکن انجام دهید تا بیشترین بهره را از مردم ببرید. هم ترازی عرصه ارزش مراقبت بسیار حیاتی است.

در همین حال ، ارتباطات می تواند به روش های مختلف بهبود یابد ، و گروه های مختلفی از تامین کنندگان و بیمه ها روش های مختلفی برای راحتی مردم ارائه می دهند. بهترین ایده ها در نهایت پیروز می شوند. ارائه دهندگان هنوز هم می توانند ویزیت شخصی داشته باشند – در واقع این کار را باید انجام دهند ، اما سرمایه گذاری در برقراری ارتباط با بیماران خود برای بیمارستان ها و سایر سازمان های مراقبت های بهداشتی بسیار مهم خواهد بود ، خصوصاً از آنجا که ارتباط خوب ارتباط قوی تری بین بیمار و مراقبت های اولیه وی را ترغیب می کند. پزشک مراقبت

برنامه های Medicare Advantage سریعتر موفق خواهند شد ، هین گفت ، زیرا در چنین برنامه هایی ، پزشك انتخاب شده توسط بیمار به آنها كمك می كند تا حدی از راه دور بهداشت را بشناسند ، روندی كه GoHealth در حال مشاهده آن است.

وی گفت: “از نظر پرداخت ، این برای افرادی که ترتیب عمده دارند خوب است.” “شما قبلاً تراز شده اید. ما باید دائماً نگران نحوه پرداخت هزینه ارائه دهندگان برای وقت خود باشیم ، زیرا این امر به عمل آنها القا می کند که آیا آنها می توانند به این کار ادامه دهند. از نظر نظارتی ، اگر اهل عمل کمتری هستید ، داشتن بسترهای ارتباطی که مطابق با استانداردهای HIPAA یکسان نیستند ، به دلیل صرف وقت و هزینه زیاد ، می تواند یک معامله عملی کوچک را خراب کند.

هین گفت: “من انتظار دارم كه جین telehealth به بطری باز نگردد.” “اگر ما از نظر نظارتی و پرداخت هزینه را اشتباه بگیریم ، سرعت آن را كاهش می دهد ، اما من فكر نمی كنم به جایی كه قبلاً بودیم برگردیم.

توییتر: JELagasse
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: jeff.lagasse@himssmedia.com



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir