تسهیل افراد مسن مبتلا به سلامت از راه دور در سال 2021 یک هدف بهداشتی خواهد بود.


Telehealth نقش مهمی در ارائه مراقبت های بهداشتی در طی بیماری همه گیر COVID-19 داشته است ، و این به ویژه در مورد آمریکایی های مسن بسیار صدق می کند. با توجه به محدودیت ها و دستورالعمل های زیادی که برای کمک به کند شدن شیوع ویروس کرونا استفاده شده است ، مراقبت های مجازی برای کمک به افراد مسن برای دریافت مراقبت های مورد نیاز با اطمینان بسیار مهم است.

هنوز هم ، طبق گفته شرکت بهداشت و درمان دیجیتال GoHealth ، متمرکز بر مدیکر ، از هر پنج ذی نفع و بازنشسته Medicare که به حقوق خود نزدیک می شوند ، سه نفر اعتراف می کنند که نمی دانند چگونه از فناوری تماس تصویری استفاده کنند. موضوعات اصلی دسترسی و آموزش است.

قبل از همه گیری ، بازپرداخت نیز مسئله ای بود ، با قوانین سختگیرانه مراکز مدیکر و خدمات پزشکی در مورد آنچه که قابل بازیابی است و هیچ مانعی برای ورود ندارد. با این حال ، اخیراً ، فضای نظارتی تا حدودی کاهش یافته است ، با CMS برای جبران هزینه ها و کنگره با توجه به تغییرات دائمی در چشم انداز پرداخت ، هنگامی که صحبت از مراقبت های مجازی می شود ، کمک هزینه می کند.

این امر به ارائه دهندگان این امکان را می داد تا زمانی که مشخص شد همه گیری منجر به تغییر در استفاده می شود ، به سرعت به روشهای مجازی روی بیاورند. این اتفاق در تمام طول سال رخ می دهد: طبق مطالعه منتشر شده در ماه مه توسط Alliance of Community Health Plans و AMCP ، 72٪ از مصرف کنندگان در ایالات متحده به شدت استفاده از خدمات بهداشتی سنتی را تغییر داده اند ، بسیاری از آنها مراقبت های شخصی خود را به تعویق می اندازند و مراقبت به دلیل بحران بهداشت عمومی.

در میان افراد مورد بررسی ، 58٪ از پزشك خود به عنوان معتبرترین منبع اطلاعاتی در مورد ویروس نام برده اند ، اما فقط 31٪ از آنها با مراجعه به مطب پزشك خود احساس “راحتی” می كنند ، كه منجر به تغییرات قابل توجهی در نگرش و رفتار نسبت به خدمات بهداشتی استاندارد می شود.

این امر باعث نگرانی در مورد آموزش مناسب بیماران در استفاده از سلامتی از راه دور ، به ویژه افراد مسن که اغلب فاقد دسترسی و تیزبینی فناوری هستند ، می شود ، اگرچه هر یک از افراد ارشد متفاوت است.

دکتر پل هین ، مدیر ارشد پزشکی در GoHealth ، گفت: “بازنشستگان یکدست نیستند.” “بعضی از آنها با فناوری احساس راحتی می کنند ، دیگران نه.”

طبق داده ها ، به طور خاص Medicare شیوع گسترده بهداشت از راه دور دارد که از حدود 10000 مراجعه مجازی در هفته به حدود 1.7 میلیون نفر افزایش یافته است – با پیرمردهای آمریکایی بخش قابل توجهی از کل.

هین گفت: “آیا سلامتی از راه دور برای سالمندان ما خوب است؟ من فکر می کنم جواب مثبت است ، زیرا آنها بسیار مستعد ابتلا به COVID هستند.” “سوال دوم این است که” آیا این صاعقه است؟ ” “و من فکر نمی کنم ، زیرا بسیاری از مناطق وجود دارد که مناسب است. ”

روش های زیادی برای استخراج ارزش از تجربیات مراقبت های مجازی وجود دارد ، اما چالش این است که مطمئن شوید افراد مسن نحوه انجام این کار را می دانند. مشکل در واقع خود افراد مسن نیست ، بلکه چالش هایی است که آنها با آن روبرو هستند. به عنوان مثال ، تگزاس از دسترسی باند پهن برخوردار نیست ، و باعث می شود telehealth برای برخی افراد خاص ، از جمله اقلیت ها ، ساکنان روستاها و بله ، پیرترهای آمریکایی پیشنهادی پیچیده باشد.

از این طریق فرموله شده است ، این یک مسئله چند لایه شامل دسترسی ، امکان سنجی فن آوری و ایجاد راحتی برای افراد مسن با شرایط است. این امر مستلزم سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند زیرساخت و ارتباطات بیمار است.

هین گفت: “اگر برای مثال برنامه های Medicare Advantage را در نظر بگیرید ، جایی كه می توانید پزشكان را به روش مالی داشته باشید تا دیگر نگران شارژ هر چیز كوچك نباشید ، متوجه می شوید كه آنها می توانند سریعتر و با هیجان بیشتری به پزشکی از راه دور روی بیاورند.” . “جالب خواهد بود که ببینیم چگونه این اتفاق می افتد.”

دسترسی و ارتباط

از آنجا که مفهوم “دسترسی” مفهوم گسترده ای است ، مشکلات احتمالی آن متفاوت است. برخی از افراد به دلیل کمبود فرصت های اقتصادی دسترسی ندارند. اگر بیمار توانایی دسترسی ندارد ، گزینه های کمی باقی مانده است. در مقابل ، برخی مناطق جغرافیایی ، عمدتا روستایی ، به هیچ وجه دسترسی ندارند ، همانطور که در بیشتر تگزاس مشاهده می شود. در مناطق دیگر ، پوشش تلفن همراه به دلیل کمبود احتمالی زیرساخت ، از آخرین انتقال سریع اطلاعات پشتیبانی نمی کند.

در این زمینه ، هاین تصمیم را ترکیبی از تلاش های عمومی و خصوصی می داند. یک مثال را می توان در مواردی مانند نامه پست الکترونیکی یافت.

هین گفت: “ما به عنوان یک کشور دور هم جمع شدیم و گفتیم دسترسی به نامه برای همه مهم است.” “شاید وقت آن رسیده است که بگوییم ما به افرادی با پهنای باند نیاز داریم – این نامه جدید است.”

مزیت دیگر دسترسی ، تغییر از ارائه خدمات با هزینه خدمات به مدل های مراقبت مبتنی بر ارزش است که به نظر هین راهی طولانی برای حل رمز و راز هزینه های ایالات متحده است.

وی گفت: “ما درمورد همسان سازی مواردی در مورد توانایی بهبود سلامت از راه دور صحبت می كنیم ، با توجه به اینکه telehealth توانایی خارق العاده ای دارد كه می تواند م mostثرترین روش كار برای ارائه دهندگان و بیماران باشد.” “این بدان معنی است که برابر کردن مقدار سریعترین سرعت را به آن منتقل می کند.

هین گفت: “نمونه ای از این موارد این است که سلامتی از راه دور برای مسائل بهداشت روان بسیار مناسب است.” “این سود واقعی بهره وری است ، اما اگر این ارائه دهندگان مجبور شوند برای هر کار کوچکی که انجام می دهند هزینه دریافت کنند ، به نوعی سنگین می شود و یک بازی را معرفی می کند ، در حالی که از نظر بزرگ کردن ، شما می خواهید آن را به کارآمدترین روش ممکن انجام دهید تا بیشترین بهره را از مردم ببرید. هم ترازی عرصه ارزش مراقبت بسیار حیاتی است.

در همین حال ، ارتباطات می تواند به روش های مختلف بهبود یابد ، و گروه های مختلفی از تامین کنندگان و بیمه ها روش های مختلفی برای راحتی مردم ارائه می دهند. بهترین ایده ها در نهایت پیروز می شوند. ارائه دهندگان هنوز هم می توانند ویزیت شخصی داشته باشند – در واقع این کار را باید انجام دهند ، اما سرمایه گذاری در برقراری ارتباط با بیماران خود برای بیمارستان ها و سایر سازمان های مراقبت های بهداشتی بسیار مهم خواهد بود ، خصوصاً از آنجا که ارتباط خوب ارتباط قوی تری بین بیمار و مراقبت های اولیه وی را ترغیب می کند. پزشک مراقبت

برنامه های Medicare Advantage سریعتر موفق خواهند شد ، هین گفت ، زیرا در چنین برنامه هایی ، پزشك انتخاب شده توسط بیمار به آنها كمك می كند تا حدی از راه دور بهداشت را بشناسند ، روندی كه GoHealth در حال مشاهده آن است.

وی گفت: “از نظر پرداخت ، این برای افرادی که ترتیب عمده دارند خوب است.” “شما قبلاً تراز شده اید. ما باید دائماً نگران نحوه پرداخت هزینه ارائه دهندگان برای وقت خود باشیم ، زیرا این امر به عمل آنها القا می کند که آیا آنها می توانند به این کار ادامه دهند. از نظر نظارتی ، اگر اهل عمل کمتری هستید ، داشتن بسترهای ارتباطی که مطابق با استانداردهای HIPAA یکسان نیستند ، به دلیل صرف وقت و هزینه زیاد ، می تواند یک معامله عملی کوچک را خراب کند.

هین گفت: “من انتظار دارم كه جین telehealth به بطری باز نگردد.” “اگر ما از نظر نظارتی و پرداخت هزینه را اشتباه بگیریم ، سرعت آن را كاهش می دهد ، اما من فكر نمی كنم به جایی كه قبلاً بودیم برگردیم.

توییتر: JELagasse
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: [email protected]




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>