“به نظر می رسد دنیای دیجیتال برای همکاری بسیار بازتر است”



کارشناسان بهداشت در جلسه “دستیابی به بلوغ دیجیتال در کل اکوسیستم های بهداشتی و مراقبتی” در کنفرانس سلامت انگلیس از طریق فناوری (HETT) ، چگونه رهبران بیمارستان های بالغ دیجیتالی می توانند از روند دیجیتالی سیستم های بهداشتی پشتیبانی کنند ، بحث کردند.

سخنرانان: دکتر چارلز آلسی ، مدیر ارشد بالینی در HIMSS ؛ بن ماروتاپو ، مدیر عامل CERA و عضو هیئت مدیره Imperial NHS Trust. کاترین کلیسا ، مدیر ارشد دیجیتال در Surrey Heartlands ICS ؛ کلاوس دودال پدرسن ، مدیر گارد در sundhed.dk ؛ جان رینور ، مدیر منطقه ای EMEA ، HIMSS Analytics ؛ و دکتر Shankar Sridharan ، مدیر ارشد اطلاعات بالینی ، مشاور قلب و عروق کودکان در بیمارستان کودکان و نوجوانان خیابان بزرگ اورماند NHS FT.

در طول جلسه ، شرکت کنندگان مبادله کردند تا از تحول دیجیتال در دانمارک برای پادشاهی متحد پادشاهی آموخته شوند. این به دنبال آخرین اخبار دولت دانمارک اعلام شد که گذرنامه های دیجیتالی را برای ویروس کرونا معرفی می کند. علاوه بر این ، عملکرد مدل تحلیلی تداوم مراقبت از بلوغ HIMSS نیز با ادامه کار به موقع خود در حمایت از یکپارچه سازی دیجیتال جهانی در سراسر سیستم ، با جزئیات بیشتری توضیح داده شد.

نقاط قوت خود را بررسی کنید

دکتر Sridharan درباره مزایای همکاری سازمان های بهداشتی توضیح داد: “من فکر می کنم مهمترین چیزی که در طول چند سال اخیر آموخته ایم انجام این کار با هم است. و در واقع کارهای تدریجی ، بسیاری از آنها ، همراه با اشتیاق ، برای انجام کار بهتری انجام می شود تا بتوانیم از داده ها برای ایمن تر کردن بیمار استفاده کنیم. می توانیم از داده ها برای کارآیی و سهولت بیشتر زندگی پزشک استفاده کنیم. “

“این ایده خاص بودن خیابان بزرگ اورموند یا متخصص بودن بیمارستانهای دیگر دیگر کاربرد ندارد زیرا ما همین مشکلات را داریم ، ما همین مشکلات را داریم.

“آنچه خوب است این است که به اشتراک بگذاریم و با هم کار کنیم با سرعت بالا ، زیرا آنچه ما نمی خواهیم انجام دهیم ایجاد یک راه حل در یک سیلو است که گسترش نمی یابد یا ارزش ندارد.”

ماروتاپو اضافه کرد: “اگر یک ارائه دهنده در منطقه ای دست و پنجه نرم می کند ، پس کل سیستم در تلاش است. به همین دلیل متحد شدن در اطراف بیمار بسیار مهم است تا ما یک تجربه دیجیتالی جامع و سازگار و مسیر بیمار داشته باشیم که بتواند مراقبت های اولیه را پوشش دهد. خدمات تخصصی و اعتمادهای بزرگ ، تا مراقبت های اجتماعی و اجتماع. “

درک و استفاده از دیجیتال

این پنل همچنین در مورد انتقال معنی و سودمندی دیجیتال به مردم صحبت می کند. چرچ گفت: “من این موضوع را در بخش خصوصی و همچنین در NHS یافتم که همه فکر می کنند معنای دیجیتال را می فهمند.

“این یک اصطلاح کاملاً بی معنی است. دیجیتال برای دستیابی به نتیجه باید ترکیبی از داده ها و فناوری های طراحی باشد. شما کسی را پیدا نخواهید کرد که بگوید ما نباید به روش دیجیتال تری کار کنیم.”

با این حال ، چرچ اذعان کرد که وقتی از متخصصان بهداشت خواسته می شود نحوه کار در کارهای روزمره خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهند ، دشوار می شود. “شما می خواهید مردم سرمایه گذاری زیادی در فن آوری های جدید و روش های جدید انجام کارهای خلاف اولویت های دیگر داشته باشند.

“آسان است که بگوییم همه ما باید دیجیتال باشیم. یافتن یک برنامه ، زبان ، یک استراتژی ، یک ساختار ، یک مدل بودجه و یک مدل بازگشت سرمایه که همه مردم را در یک سطح سیستمی دور هم جمع کند ، حتی دشوارتر است.” وی اضافه کرد.

نقشه راه برای پذیرش موثر EMR

در طول جلسه ، رینور توضیح داد که چگونه تعهد به تداوم مدل بلوغ مراقبت (CCMM) بلوغ دیجیتالی بیمارستان های اصلی و پزشکان عمومی در مراقبت های اولیه ، ارائه دهندگان مراقبت های اجتماعی ، ارائه دهندگان بهداشت روان و ارائه دهندگان مراقبت های اجتماعی را در نظر می گیرد.

رینور گفت: “به این ترتیب ، سه دیدگاه بسیار متفاوت مورد نیاز است ، زیرا چشم انداز بالینی ، چشم انداز فن آوری و چشم انداز مدیریت مورد بررسی قرار می گیرند.

“به عنوان مثال اطلاع رسانی استراتژی بسیار مفید است. من مطمئناً هر ارائه دهنده خدمات مراقبت یکپارچه یا گروهی از ارائه دهندگان را تشویق می کنم که قطعاً استفاده از CCMM را برای ایجاد این نقطه شروع برای عملی کردن این عناصر اصلی استراتژیک در نظر بگیرند.”

تحول دیجیتالی دانمارک

پدرسن با تدوین استراتژی بهداشت دیجیتال که در حال حاضر در دانمارک در حال اجرا است ، گفت: “ما در سیستم بهداشت دانمارک سه سطح مسئولیت داریم. ما دولت ، مناطق و شهرداری ها را داریم.

“مناطق مسئول بیمارستان و دولت مسئول کل ساختار مراقبت های بهداشتی هستند و همه راه حل های دیجیتالی را به هم متصل می کنند. در حال حاضر ، دو سازمان ملی تحول دانمارک را رهبری می کنند ؛ MedCom ، سازمان استاندارد سازی و زیرساخت ها و sundhed.dk ، که در تلاش است تا دسترسی دیجیتالی را برای شهروندان فراهم کند.

پدرسن افزود: آنچه در دانمارك داریم در واقع یك زیرساخت بسیار جامع و یكپارچه است كه در آن همه شركت كنندگان از شبكه بهداشت ملی به عنوان محلی برای برقراری ارتباط و تبادل خدمات اطلاعاتی استفاده می كنند.

در سال 2015 ، یک نظرسنجی EMRAM از تمام بیمارستان های دانمارک با سطح متوسط ​​5.6 به پایان رسید. پدرسن توضیح داد: “این بدون هیچگونه قانونی به دست آمد ، فقط استانداردی بود كه این امر را ایجاد كرد.”

از بین بردن شکاف بلوغ فناوری های دیجیتال

در طول بحث در مقابل پانل ، موضوع قطع چرخه سرمایه گذاری های انجام شده عمدتا در بیمارستان های پیشرو مطرح شد.

دکتر آلسی گفت: “این یک مشکل واقعی است زیرا چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که دانش و بودجه در مناطقی از بلوغ دیجیتال ضعیف فیلتر می شود تا واقعاً به مردم کمک کند؟ این یک چالش بزرگ است. (…) ما این کار را خواهیم کرد در نهایت اگر مراقب نباشیم ، با یک شکاف بزرگ مواجه خواهیم شد. “

در پاسخ به این س ،ال ، دکتر سریداران گفت: “برای ما اولویت بود که ساختمان دیگری احداث نکنیم ، بلکه در واقع از این پول برای استفاده از داده ها و فناوری دیجیتال برای بهبود بیمارستان خود در مراقبت هایی که ارائه می دهیم استفاده کنیم.

دکتر Sridharan با تأکید بر اهمیت به اشتراک گذاشتن دانش در مورد سیستم های گران قیمت EPR ، اضافه کرد: “شما در هر بیمارستان نیاز به EPIC ندارید. عالی است. آنچه ما آموخته ایم این است که بخشی از آنچه که ما انجام داده ایم همان چیزی است که یاد گرفته ایم بیشتر به چگونگی همکاری ما ، چگونگی خلاص شدن از شر این مراحل هدر رفته مربوط بود. “

“من فکر می کنم شما قطعاً به منابع نیاز دارید ، این باید یک اولویت باشد. اما در عین حال ، دنیای دیجیتال برای همکاری بسیار بازتر به نظر می رسد.”


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>