[ad_1]

هرکسی که یکی از اعضای خانواده یا دوست خود را تجربه کرده باشد برای جراحی به بیمارستان می رود ، می داند که انتظار برای بازگشت این عزیز از اتاق عمل چقدر دشوار است.

مشکل

انتظار و سرگشتگی می تواند سطح بالایی از استرس را ایجاد کند. اغلب اوقات پرستاران و پزشکان در مورد وضعیت عمل تا زمان کامل شدن به روزرسانی اندکی انجام می دهند یا اصلاً انجام نمی شود – که ممکن است چند ساعت باشد. عدم ارتباط می تواند باعث اضطراب و نگرانی شود ، که می تواند بر تجربه بیمار و خانواده تأثیر منفی بگذارد.

هوپ جانسون ، RN ، مدیر خدمات بعد از عمل در لهی ، پنسیلوانیا ، گفت: “از آنجا که بیماران و خانواده ها انتخاب ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را دارند و مکانی را که برای فعالیت انتخاب می کنند ، ارائه خدمات سطح بالا و همچنین مراقبت با کیفیت بسیار مهم است.” شبکه بهداشت دره. “با تمرکز بر بهبود تجربه سلامت ، ما می خواهیم ارتباط و تعامل با بیماران و خانواده ها را بهبود ببخشیم.”

وی افزود که امید این بود که اتصال به موقع و شخصی تر با آنها به راحتی و مراقبت بیشتر آنها کمک کند ، ضمن اینکه از تمایز بازار برای شبکه هشت بیمارستان اطمینان حاصل می کند.

پیشنهاد

تیم مدیریت بعد از عمل در شبکه بهداشتی دره Lehigh قصد داشتند ارتباط بین بیماران و خانواده را بهبود بخشند و یک تجربه بهداشتی منحصر به فرد را ارائه دهند. او می خواست راهی مطمئن برای به روزرسانی خانواده ها قبل ، در حین و بعد از یک عمل جراحی در زمان واقعی داشته باشد تا آنها در مورد عزیزانشان تعجب و نگرانی نکنند.

جانسون توضیح داد: “ما همچنین می خواستیم به خانواده ها این آزادی را بدهیم كه اتاق اتاق انتظار را برای استراحت در دستشویی خارج كنند یا غذا بخورند بدون ترس از دست دادن پرستار یا پزشكی كه ممكن است به روز شود.” “همچنین اعضای خانواده ای هستند که در خارج از شهر زندگی می کنند یا نمی توانند کل روز را برای بستری شدن در بیمارستان استراحت کنند ، اما هنوز هم در مورد عزیز خود اطلاعات لازم دارند و می خواهند.”

در تلاش برای ایجاد ارتباط و تعامل لازم برای خانواده و دوستان ، Lehigh Valley برنامه Vocera Ease را پیاده سازی کرده است که به اعضای تیم امکان می دهد متن های محافظت شده ، عکس ها و به روزرسانی های ویدیویی را برای عزیزانی که بیماران از لیست مخاطبین خود انتخاب می کنند ، ارسال کنند. این برنامه همچنین به خانواده و دوستان اجازه می دهد تا با مراقبت از مراقبان ، به صورت روزانه با شکلک ها به به روزرسانی ها پاسخ دهند.

“با تمرکز بر بهبود تجربه بهداشت ، ما می خواهیم ارتباط و تعامل با بیماران و خانواده های آنها را بهبود ببخشیم.”

Hope Johnson، RN، شبکه بهداشت دره Lehigh

جانسون یادآوری کرد: “قبل از انتخاب Ease ، یک تیم چند رشته ای از رهبران بعد از عمل ، خدمات اطلاعاتی و کارکنان اتاق عمل درباره راه حل های بالقوه تحقیق کردند و آنها را به دو مورد محدود کردند.” “راه حل دیگر منفعلانه تر بود ، با پیام های کنسرو شده توسط EHR ارسال شده است. چالش با این روش این است که زمان رسیدن به یک سنگ بنای در EHR همیشه دقیق یا در زمان واقعی نیست.”

وی گفت ، علاوه بر این ، بیماران بیشتر از افراد احساس عمل می کنند.

او گفت ، سبکی بیشتر شخصی و سازگار است ، که بهتر با فرهنگ و رسالت دره لیه متناسب است. وی اضافه کرد ، هنگامی که سازمان برنامه را قبل از سقوط COVID-19 به کار گرفت ، توانایی آن در طی همه گیر شدن ، زمانی که بازدیدکنندگان اجازه همراهی بیماران را به بیمارستان نداشتند ، از اهمیت بیشتری برخوردار شد.

بازار

از نظر فن آوری های ارتباطات بهداشتی ، ارائه دهندگان شامل Avaya ، Halo ، HipLink Software ، Mobile Heartbeat ، PatientSafe Solutions ، PerfectServe ، Spok ، Telmediq و Vocera هستند.

دیدار با چالش

Vocera Ease توسط اعضای تیم مراقبت دره Lehigh برای ارسال پیام های متنی امن ، شخصی ، عکس ها و به روزرسانی های ویدئویی در زمان واقعی به اعضای خانواده و دوستان منتظر نتیجه عملیات استفاده می شود. پیام ها ، تصاویر و فیلم های سازگار با HIPAA 60 ثانیه پس از مشاهده ناپدید می شوند و هیچ چیز در دستگاه تلفن همراه ذخیره نمی شود. این ویژگی ها یک لایه امنیتی و حریم خصوصی اضافی را فراهم می کنند.

جانسون گفت: “این برنامه برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است.” “پس از بارگیری برنامه رایگان بر روی دستگاه شخصی شما و تکمیل مراحل ثبت نام سریع برای اطمینان از انطباق با HIPAA ، بیمار می تواند از لیست مخاطبان خود یک شبکه امن از عزیزان ایجاد کند تا تمام به روزرسانی های ارسال شده توسط پزشکان را دریافت کند. قبل از انجام این روش ، تیم قبل از پذیرش ما به بیمار و خانواده درمورد این نرم افزار آموزش می دهد و به آنها اطلاع می دهد که این برنامه در دسترس است و در صورت تمایل به آنها کمک می کند تا آن را بارگیری کنند. “

جانسون گفت ، یک مزیت قابل توجه این برنامه این است که به کارمندان اجازه می دهد پیام ها را به 9 زبان مختلف ارسال کنند. در نتیجه ، پرستاران می توانند با استفاده از زبان اول خود به خانواده ها پیام دهند و باعث افزایش بیشتر تجربه بیمار و خانواده شوند.

جانسون گفت: “همچنین توجه به این نکته مهم است که استفاده از برنامه جایگزین جلسات رو در رو نمی شود که جراحان ما معمولاً پس از جراحی با خانواده ها برگزار می کنند.” “این ارتباطات انسانی هنوز قسمت مهمی از روند ما است. این برنامه برای پر کردن شکاف بین زمان مراجعه بیماران به جراحی و این مکالمه بعد از عمل طراحی شده است.”

وی افزود: پزشکان همچنین می توانند با استفاده از این برنامه به اعضای خانواده اطلاع دهند که در صورت عقب نشینی و نیاز به رو در رو ، باید به اتاق انتظار برگردند.

نتایج

قبل از اجرای راه حل تلفن همراه ، پزشکان گاهی اوقات اعضای خانواده را که می توانستند منطقه را برای نوشیدن نوشیدنی یا رفتن به توالت ترک کنند ، از دست می دهند ، که باعث ناراحتی برخی از اعضای خانواده می شود و هنوز از وضعیت خانواده خود تعجب می کنند. بستن. عزیزان با دریافت پیامها و عکسهای ایمن شخصی در زمان واقعی و مستقیماً از طریق دستگاههای تلفن همراه خود ، دیگر نگران از دست دادن به روزرسانی توسط تیم مراقبت نخواهند بود.

جانسون گفت: “از زمان اجرای برنامه Ease ، ارتباط و تعامل با اعضای خانواده در سراسر کشور افزایش یافته است.” “در سال 2018 ، 44195 پیام ایمن و به روزرسانی عکس برای بستگان بیماران در 47 کشور ارسال کردیم. به نوبه خود ، این خانواده ها و دوستان با بیش از 26270 شکلک ، از جمله انگشت شست ، قلب و دستان دعا ، به تیم های مراقبت پاسخ دادند. در سال 2019 ، با ارسال 72131 پیام به 49 کشور و 42206 شکلک ، این اعداد تقریباً دو برابر شده است. “

در سه چهارم نخست سال 2020 ، تقریباً 56000 پیام برای اعضای خانواده در 50 ایالت ارسال شده و 68،479 ایموجی در پاسخ به آنها بازگردانده شده است.

وی افزود: “این اپلیکیشن که یک مطالعه شخصی دارد ، همچنین به ما ایده تجربه بیماران و خانواده ها در زمان واقعی را می دهد.” “بر اساس نتایج نظرسنجی بین ژانویه و سپتامبر 2020 ، 96٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که بیمارستان با ارائه برنامه کاربردی به بیماران و خانواده ها ، دلسوزی و مراقبت را نشان می دهد. علاوه بر این ، 95٪ می گویند که بیمارستان را به دیگران توصیه می کنند تجربه استفاده از برنامه. “

وی گفت ، شاید بهترین شواهد موفقیت ، برخی از نظرات متن آزاد باشد که در نظرسنجی ها بازگردانده شده است. یکی از آنها می خواند: “من فکر می کنم عالی است و همه شگفت آور بودند که من را در یکی از عصبی ترین نقاط روز برای من مطلع می کردند. بدون این برنامه ، من یک فاجعه کامل هستم. “دیگری گفت:” بیمارستان فوق العاده ، شگفت انگیز ، عالی است. مانند پزشکان و پرستاران. از همه کارهایی که انجام می دهید متشکرم! “

جانسون به یاد می آورد: “ما همچنین داستانی در مورد زنی شنیدیم که در یکی از بیمارستان های ما جراحی کرده است.” “هنگامی که از وی گزارش شد که چه کسی گزارشهای مربوط به وی را دریافت کرده است ، وی گفت که یکی از این افراد پسرش بود که یک سرباز مستقر در افغانستان بود. برای اینکه او را از پیشرفت خود در زمان واقعی مطلع کند و از این بار بکاهد هر دوی آنها ، بسیار شگفت انگیز بود. “

نکاتی برای دیگران

جانسون توصیه می کند: “ارزیابی و مقایسه راه حل ها برای اطمینان از انتخاب های شما در رسیدن به اهداف شما ، اجرای آسان و پیچیده نبودن گردش کار مهم است.” “به همین دلیل درگیر شدن اعضای مراقب در مراحل ارزیابی و انتخاب فناوری جدید بسیار مهم است.”

وی افزود ، اگر آنها کسانی هستند که از آن استفاده می کنند ، باید این کلمه را داشته باشند. وی گفت ، تصمیم گیری بالینی برای تصمیم گیری جدید می تواند یک چالش باشد ، بنابراین مشارکت به موقع پرستاران ، پزشکان و سایر اعضای تیم بالینی در این روند به خرید و حمایت کمک می کند.

وی پیشنهاد داد: “اجرای موفقیت آمیز فناوری جدید ممکن است نیاز باشد تا در یک بخش با یک تیم مراقبت شروع شود تا از روند استقرار صحیح در سراسر شرکت اطمینان حاصل شود.” “ما تیم رباتیک را شروع کردیم ، در ابتدا از تصاویر معمول فناوری استفاده می کردیم ، نه از مردم. این روش برای سهولت کار در بسیاری از پزشکان با استفاده از مفهوم و کاربرد بسیار مهم بود. در نهایت ، تمرکز تصاویر و پیام ها بیشتر بر روی وقتی اعضای تیم بالینی با محتوای و امنیت پیام ها راحت تر شوند ، انسانی است. “

پس از ایجاد موفقیت در عملیات رباتیک ، این کلمه به سرعت به سایر بخشهای جراحی سفر کرد.

وی در پایان گفت: “طبیعت رقابتی متخصصان قلب ، مغز و اعصاب و جراحان ارتوپدی به تسریع در اعزام و پذیرش کمک کرده است.” “با این حال این فناوری به روشی برای برش کوکی ها اجرا نشده است. در عوض ، تیم پیاده سازی با هر تیم بالینی برای درک پیام ها و عکس هایی که می خواهند به اشتراک بگذارند ، همکاری می کند تا آنها را درگیر و درگیر کند. ، سرعت بخشیدن به روند فرزندخواندگی. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir