با telehealth ، خدمات انسانی OLV لغو را کاهش می دهد و جلسات را طولانی می کند


هنگامی که در ماه مارس سال 2020 بیماری همه گیر رخ داد ، بیشترین نگرانی برای خدمات انسانی OLV در Lackawanna ، نیویورک – مانند اکثر آژانس ها – این بود که به دلیل لغو خدمات ، آسیب پذیرترین افرادی که به آنها خدمات ارائه می داد ، قطع خدمات می کردند.

مشکل

با دستور واقعی فرماندار برای ماندن در خانه ، واقعیت این بود که مشتریانی پیدا می شوند که خدماتی دریافت نمی کنند. OLV همچنین به دلیل عدم توانایی در حمایت مالی از آنها در صورت عدم امکان ارائه خدمات ، از احتمال کاهش کارکنان و / یا بسته شدن برنامه ها جلوگیری کرد.

شیلا هانت ، مدیر ارشد اجرایی خدمات انسانی OLV گفت: “هنگامی که دستور موقت دولت برای اجازه تله بهداشت اعلام شد ، این امر به ارائه دهندگان آژانس این امیدواری را داد كه هنوز می توانند به خانواده هایی كه خدمت می كنند بدون تخلیه مالی آنها خدمات ارائه دهند.”

وی ادامه داد: “تغییر سریع مراجعه شخصی به telehealth یک شبه برای اکثر ارائه دهندگان اتفاق افتاده است.” “پلت فرم telehealth doxy.me طی یک وبینار با ارائه دهندگان آژانس ، که همه آنها با یک موضوع سروکار داشتند ، اعلام شد که باید جلسات را به صورت موقت و با استفاده از فناوری و دستگاه ها برگزار کنند.”

مدیر ارشد فناوری اطلاعات OLV به سرعت درمورد پیاده سازی doxy.me برای آژانس و ایجاد حساب های کاربری برای همه ارائه دهندگانی که خدمات سلامت از راه دور ارائه می دهند ، اقدام کرد. قبل از دستیابی به آن باید کارهای زیادی انجام می شد. فناوری های کارکنان باید شناسایی و اجرا می شدند. کاربران باید کار کنند تا از راه دور کار کنند و کارکنان باید خانواده ها را در مورد فن آوری جدید آموزش دهند.

هانت یادآوری کرد: “تعداد موارد COVID-19 در شهرستانهای اری و نیاگارا که دو شهرستان اصلی ما هستند ، بسیار زیاد بود.” “شهرستان اری بیشترین موارد ابتلا به COVID-19 را در ایالت نیویورک داشته است. ما می دانستیم که تنها راه ارائه خدمات در آینده استفاده از سلامت از راه دور است.”

پیشنهاد

استقرار سرویس های بهداشت از راه دور انجام شد تا OLV بتواند خدمات خود را به خانواده ها و افرادی که خدمت می کند ادامه دهد. اکثر مراجعین معمولاً درآمد کمتری دارند ، بیمه چندانی ندارند و در معرض خطر بالایی از بحرانهای بهداشت روان هستند.

“انعطاف پذیری و دسترسی پزشکی از راه دور باعث شده است که درمان ادامه یابد و ما شاهد افزایش بستری در بیمارستان های بستری برای مراجعه کنندگان پذیرفته نشده نیستیم.”

شیلا هانت ، خدمات انسانی OLV

هانت توضیح داد: “ما امیدواریم که از طریق telehealth همچنان بتوانیم مشتریان خود را به طور فعال درگیر کنیم تا در خدمات آنها خللی ایجاد نشود.” “ما همچنین قرار ملاقات های لغو شده و غیبت کمتر داشتیم. همیشه این ایده وجود داشت که خانواده ها قادر به دریافت خدمات نیستند زیرا آنها به فناوری مناسب برای حمایت از سلامت از راه دور دسترسی ندارند.”

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

تله مدیسین با وجود موانع مختلفی که مشتریان تجربه می کنند ، به درمانگاه OPV OLV و ارائه دهندگان خدمات خانه و جامعه امکان ارائه خدمات درمانی را داده است.

هانت گفت: “قبل از پزشکی از راه دور ، موانع مختلف مانع دسترسی فرد به درمان مورد نیاز می شود.” “از جمله این موانع ، مشکلات پزشکی ، نیازهای حمل و نقل ، نیازهای مالی و نیازهای فردی بود. این موانع برای مشتریان ما بسیار استرس آور بود و منجر به درمان ناسازگار – هرچند بسیار مورد نیاز – می شد.”

COVID-19 همچنین به یک عامل استرس زای اصلی برای مشتریان و پزشکان تبدیل شده است. وقتی مدارس و مشاغل به دلیل شیوع همه گیر تعطیل شدند ، OLV توانست با استفاده از پزشکی از راه دور به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. مشتریان می دانستند كه پزشكان آنها در این شرایط دشوار در دسترس هستند و از ادامه درمان سپاسگزارند.

هانت گفت: “انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن پزشکی از راه دور باعث ادامه درمان شده است و ما شاهد افزایش پذیرش در بیمارستان های بستری نیستیم.” “بسیاری از افراد نیازمند به درمان به دلیل COVID-19 نگران درمان رو در رو هستند و از راه دور پزشکی امکان درمان را به آنها داده است.

وی ادامه داد: “از زمان معرفی پزشکی از راه دور ، خدمات انسانی OLV شاهد افزایش تعهد و انطباق بوده ایم.” “مشاوره بهداشت روان و خدمات روانپزشکی ادامه داشته است و ما هم اکنون با وجود موانع متعدد قادر به درمان افراد بیشتری هستیم. ما مراجعات ، پذیرش ها ، نامزدی طولانی مدت و بستری شدن در بیمارستان ها را کنترل می کنیم.”

OLV همچنان به مراجعه و ارجاع و درمان در سراسر بیماری همه گیر ادامه می دهد. وی همچنین یاد گرفت که پزشکی از راه دور روشی ارزشمند و م effectiveثر برای ارائه درمان است.

تمام کلینیک های سرپایی OLV ، روانپزشکان ، پرستاران روانپزشکی و ارائه دهندگان خانه و جامعه از تنظیمات telehealth doxy.me استفاده می کنند.

هانت گفت: “Doxy.me برای برقراری ارتباط مشتریان با تأمین كنندگان در تمام این شیوع بیماری بسیار مفید بوده است.” “بسیاری از فرزندان ما به غیر از کارکنان ما مغازه دیگری نداشتند. آنها با استفاده از جلسات ویدئویی و تلفنی با ارائه دهندگان خود قادر به ادامه کار بر روی اهداف خود بودند. ما قادر به استفاده از doxy.me برای ارائه مشاوره و همچنین کار بر روی مهارت های کنار آمدن ، عصبانیت ، مهارت های اجتماعی و غیره بودیم. “

تأمین کنندگان بلافاصله آموزش دیدند که از راه دور با خانواده های خود تعامل داشته باشند و انتظار داشتند که وی خدمات ارائه دهد. مدیران و پزشکان برای اطمینان از اینکه تقریباً هیچ مشکلی در ارتباط وجود ندارد ، با استفاده از doxy.me با یکدیگر تمرین می کنند. OLV همچنین به خانواده ها در مورد خدمات بهداشتی از راه دور آموزش داد و توضیح داد كه این امر به آنها اجازه می دهد تا در آسایش خانه های خود همچنان خدمات مورد نیاز را دریافت كنند.

هانت گفت: “برای برخی از خانواده ها ، استفاده از سلامتی از راه دور تجربه ارتباط و برقراری ارتباط با ارائه دهنده خدمات را برای آنها آسان تر کرده است.” “برای برخی از برنامه هایی که باید سریع به سمت سلامت از راه دور می رفتند ، این راهی برای ما فراهم آورد تا بتوانیم پس از پذیرش ، ورودی اولیه را پر کنیم و ارائه دهندگان را با خانواده خود متصل کنیم.”

هانت اضافه کرد ، با ارائه خدمات به جای و پشتیبانی از خدمات شخصی (با توجه به نیازهای شرکت کننده) ، جلسات تیمی / درمانی و فرصت های اشتراک روی صفحه به خوبی کار کرده است. در صورتی که خانواده ها مجبور شوند به اورژانس مراجعه کنند یا اگر فقط نیاز داشتند شخصاً با یک ارائه دهنده تماس بگیرند ، آژانس هنوز برای کار باز بود.

نتایج

با استفاده از telehealth ، هدف اصلی و تمرکز OLV اطمینان از عدم قطع ارتباط خانواده ها در دریافت خدمات بود. سپس پرسنل نرخ غیبت و انصراف سرپایی را بررسی کردند تا ببینند که آیا هر یک از این شاخص ها تغییر کرده یا ثابت مانده است. کلینیک میزان غیبت بسیار بالا و میزان لغو بیمار بیشتر بود.

“پس از استفاده از telehealth در سال گذشته ، ما برخی گزارشات مربوط به عدم حضور و لغو بیماران را تهیه کردیم و متوجه شدیم که استفاده از telehealth برای برخی از برنامه ها اندکی بهبود یافته است. اما برای کلینیک سرپایی ، میزان غیر حضوری ما در واقع 3٪ افزایش یافته است ، “او گفت. هانت. “برای برخی از مشتریان ، استفاده از telehealth برای تقریباً یک سال کمی طاقت فرسا شده است و برخی از خانواده ها فقط می خواستند صبر کنند تا همه گیر تمام شود و از آمدن به سایت اصلی خدمات احساس امنیت کنند.”

برای این خانواده ها ، OLV به طور منظم بازرسی می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها قادر به کنار آمدن در خانه های خود برای مدت طولانی با کودکانی هستند که از راه دور نیز آموزش می بینند.

وی گفت: “با این حال ، ما دریافتیم که تعداد بیماران لغو شده به طرز چشمگیری کاهش یافته است.” “ما گزارش سال قبل را از مارس تا فوریه آماده کردیم و بیش از 1100 مورد امتناع از بیمار به دلیل مشکلات حمل و نقل ، مشکلات مراقبت از کودکان و عدم توانایی در به موقع ترک محل کار یا مریض بودن در خانه وجود داشت.

وی ادامه داد: “استفاده از telehealth برای بازه زمانی از ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 تا به امروز به بیماران اجازه داده است بدون توجه به هر یک از موارد فوق ، در جلسات خود شرکت کنند.” “ما از مارس 2020 تا فوریه 2021 از همان بازه زمانی استفاده کردیم و متوجه شدیم که به ازای هر بیمار فقط 794 لغو داشتیم. تفاوت در تعداد لغوها تقریباً 30،000 دلار کلینیک را پس انداز کرد.”

برخی از ارائه دهندگان خدمات خانگی و اجتماعی توانستند مدت زمان جلسات را از 0-5 دقیقه به 60- 15 دقیقه با کمک سلامت از راه دور افزایش دهند. پیشنهاد مصرف اولیه از طریق telehealth بسیار مفید است ، هانت گفت.

وی گفت: “بسیاری از خانواده ها از این مزیت استفاده می کنند.” “از آنجا که آنها در صورت واقع بین نبودن جلسات حضوری قادر به ارائه گزینه های ملاقات بودند ، این امر به کاهش جلسات لغو شده و غیبت کمک کرد و به ایجاد ارتباط بین ارائه دهنده و شرکت کننده کمک کرد.”

استفاده از صندوق های جایزه FCC

سال گذشته ، FCC 174،840 دلار به OLV Human Services برای حمایت از هزینه دستگاه های متصل و راه حل های پزشکی از راه دور برای درمان از راه دور جمعیت آسیب پذیر COVID-19 با استفاده از برنامه های بهداشتی ویدئویی در Erie و Niagara اعطا کرد.

هانت یادآور شد: “هنگامی که ما برای اولین بار برای وجوه telehealth FCC درخواست کردیم ، ما به عنوان یک تیم دور هم جمع شدیم تا بودجه مفصلی را برای عناصر مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز این برنامه ایجاد کنیم.” “ما برای موارد زیر درخواست کرده ایم: 125 لپ تاپ برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و مجوزهای مربوط به بستر telehealth doxy.me برای ارائه دهندگان خدمات بهداشت و درمان.”

OLV به فکر خانواده هایی بود که به دلیل کمبود فناوری در خانه از دریافت خدمات رنج می برند. به همین دلیل OLV تقاضای بودجه فناوری خانواده را برای مواردی مانند تبلت یا آیپد کرده است.

“وقتی بودجه را دریافت کردیم ، همانطور که درخواست کردیم ، لپ تاپ ها را برای تأمین کنندگان خریداری کردیم. وی گفت: “ما مجوزهای پلتفرم doxy.me را برای تأمین كنندگان خریداری كردیم و تبلت هایی را برای خانواده هایی كه فن آوری مناسب در خانه ندارند و به آنها اجازه می دهد خدمات خود را ادامه دهند ، قرار دادیم.”

وی ادامه داد: “استفاده از سلامتی از راه دور به ما این امکان را داده است تا به خانواده های خود که در غیر اینصورت نمی توانند در این بحران به صورت حضوری ملاقات کنند ، خدمات خود را ارائه دهیم.”

برخی از مشتریان فکر نمی کنند که این کار به اندازه شخصی است که در واقع می توانند در مقابل تأمین کنندگان خود بنشینند تا افکار خود را بیان کنند ، اما آنها از داشتن شخصی برای گفتگو در طی همه گیر شدن احساس خوشحالی می کنند.

“با وجود بسیاری از خانواده ها که با افسردگی ، میزان خودکشی بالاتر ، خشونت خانگی ، مرگ نزدیکان از COVID-19 ، بیکاری ، کمبود مواد غذایی ، اعتیاد بیشتر به مواد افیونی و تنهایی دست و پنجه نرم می کنند ، امیدواریم که فقط با حضور در آنجا و دسترسی به زندگی آنها تأثیر بگذاریم از طریق استفاده از سلامت از راه دور. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>