[ad_1]

گزارش منتشر شده در این ماه در مجله انجمن انفورماتیک پزشکی آمریکا دریافتند که ارائه دهندگان از نظر بلوغ در ایجاد اقدامات سرپایی برای استفاده از EHR متفاوت هستند.

اگرچه Epic ، Cerner و Allscripts اقداماتی را برای استفاده از EHR در سیستم عامل های قابل دسترسی مشتری ایجاد کرده اند ، محققان دریافته اند که athenahealth هنوز در حال توسعه است و eClinicalWorks و NextGen اقدامات فعلی برای استفاده از EHR ندارند.

علاوه بر این ، محققان دریافتند که اقدامات ارائه شده برای تأمین کننده EHR اغلب با اقدامات پیشنهادی قبلی برای استفاده از EHR متفاوت است.

چرا مهم است

محققان گفتند ، بدون اقدامات استاندارد برای استفاده از EHR در تأمین كنندگان و سیستم ها ، مطالعه تأثیر EHR در احتراق همچنان دشوار خواهد بود.

در اوایل سال جاری ، تیمی از نمایندگان انجمن پزشکی آمریکا ، دانشگاه بهداشت اورگان ، ریاضیات ، دانشگاه ویسکانسین و دیگران اقدامات پیشنهادی برای استفاده از EHR را با استفاده از داده های ثبت شده منتشر کردند.

علاوه بر در دسترس بودن کلی اقدامات استفاده ، محققان در جدیدترین مطالعه اقدامات ارائه شده توسط تامین کننده برای استفاده از EHR را با اقدامات استفاده شده پیشنهادی مقایسه کردند – و تفاوتهای محسوسی را یافتند.

به عنوان مثال ، در حالی که سرنر و اپیک “کل زمان EHR” را در جلسات خارج از مجموعه اندازه گیری کردند ، این اندازه گیری به هشت ساعت از زمان برنامه ریزی شده بیمار عادی نشده است ، همانطور که پیشنهاد شد. بلکه به ازای هر بیمار یا روزانه نرمال می شود.

به همین ترتیب ، تعریف “خارج از کار” به طور قابل توجهی متفاوت است. به گفته محققان ، ارائه دهندگان کارهای مربوط به صندوق پستی را دقیقاً در نامه ورودی اندازه گیری می کنند ، در حالی که اقدامات پیشنهادی شامل زمان “اقدام فوری مربوط به پیام های دریافتی” است.

“اجازه دادن به پیامهای صندوق پستی غالباً به کار در مناطقی از EHR غیر از نامه ورودی احتیاج دارد و حتی ممکن است وظایفی را شامل شود که به هیچ وجه در داده های گزارش EHR وجود ندارد (مانند تماس تلفنی با مشاوران یا بیماران).

محققان خاطرنشان کردند: “اقدام پیشنهادی شامل این اقدامات خواهد بود ، اگرچه هنوز بهترین روشها در زمینه شناسایی اقدامات مربوط به پیامهای دریافتی در حال پیشرفت است.”

این مطالعه خاطرنشان می کند که به طور کلی تهیه اقدامات استاندارد برای استفاده از EHR دشوار است ، اما “زمان ساعت” و حجم بالینی زمینه های مهم برای این امر هستند.

محققان نوشتند: “در دراز مدت ، استاندارد سازی نه تنها به توافق در مورد تعریف مناسب اقدامات ، بلکه به همکاری بین سازمانی و پشتیبانی مداوم نیز نیاز دارد.”

آنها گفتند: “درک توسعه دهندگان برای توسعه این اقدامات می تواند به اطلاع روند مداوم توسعه اقدامات استاندارد کمک کند.”

گرایش بزرگتر

نقشی که EHR در پزشکان فرسودگی شغلی به خوبی اثبات می کند ، اگرچه ریشه های خاص – و راهکارهای مقابله با آنها – متفاوت است.

برخی از سیستم ها به تعهد پزشکان به عنوان یکی از راه های پیش رو اشاره می کنند و معتقدند که اگر مصرف کنندگان در فناوری خود سرمایه گذاری کنند ، به احتمال زیاد از آن راضی خواهند بود.

“ما متعهد هستیم [physicians] و به آنها فرصت ساختن و انجام کاری را می دهید و این معمولاً آنها را درگیر خود می کند. “دکتر هری S. Eschenroeder جونیور مدیر ارشد پزشکی OrthoVirginia طی یک ارائه دیجیتالی در HIMSS20 امسال گفت.

در حال ضبط

محققان نوشتند: “ابتکارات تأمین کنندگان برای توسعه این اقدامات و شرکت در گفتگوهای استاندارد سازی ، حتی بدون نیاز به مقررات از بالا به پایین ، دلگرم کننده است”. “درک تغییرات و کارهای استاندارد سازی ، کارهای آینده را برای مقایسه مطالعات بین سازمان ها در تلاش برای اندازه گیری و بهبود فرسودگی شغلی پزشکان تسهیل می کند.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir