[ad_1]

وقتی فردی تحت عمل جراحی قرار می گیرد ، او و عزیزانش اغلب دچار ترس ، اضطراب و گوشه گیری می شوند.

مشکل

مرکز پزشکی Lakewood Ranch در Lakewood Ranch ، فلوریدا ، راهی برای ایجاد ارتباط و شفافیت بهتر به خانواده ها و دوستان بیماران خود ، خواه در اتاق انتظار ، در خانه یا محل کار یا حتی در سراسر کشور ، می خواهد.

بعضی اوقات اعضای خانواده و اقوام به سادگی خیلی دور زندگی می کنند یا نمی توانند از مسئولیت های شغلی یا شخصی خود برای حضور در بیمارستان در حالی که بیمار تحت عمل جراحی است مرخصی بگیرند.

به خصوص در حال حاضر ، با تغییراتی که مراکز بهداشتی درمانی باید در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 ایجاد کنند ، هنگامی که عزیزان نمی توانند در حین عمل جراحی بیمار باشند ، این فشارها بر بیماران و خانواده ها بسیار بیشتر می شود.

پیشنهاد

Lakewood Ranch به شرکت ارائه دهنده فناوری اطلاعات Vocera و یک سیستم ارائه دهنده به نام EASE متوسل شد که به معنای دسترسی الکترونیکی به رویدادهای جراحی است.

کیمبرلی میدوز توضیح داد: “این راه حل سریع و آسان برای اعضای مراقبت برای ارسال به روز رسانی به عزیزان بیمار ما از طریق پیام کوتاه به شما کمک می کند تا استرس یا نگرانی هایی را که ممکن است دوستان و خانواده داشته باشند به حداقل برساند.” ، RN ، مدیر بالینی ، خدمات جراح ، در مرکز پزشکی Lakewood Ranch.

“آنچه ما به خصوص در مورد راه حل جذاب دانستیم این است كه برنامه EASE به اعضای تیم مراقبت ما اجازه می دهد تا به روز رسانی های بی درنگ و ایمن را برای چندین نفر كه بیمار برای دریافت پیام از قبل تعیین كرده است ارسال كنند.”

“اکنون در مراقبت های بهداشتی بیش از هر زمان دیگری به ارتباطات انسانی قابل توجهی نیاز داریم.”

Kimberly Meadows، RN، مرکز پزشکی Ranch Lakewood

برای حفظ حریم خصوصی و امنیت ، سیستم 60 ثانیه پس از خواندن پیام ها را حذف می کند و در واقع هیچ چیز روی دستگاه تلفن همراه ذخیره نمی شود.

دیدار با چالش

پرستاران و سایر اعضای تیم مراقبت از EASE برای ارسال به روزرسانی متن امن به نزدیکان بیماران استفاده می کنند. اگر بیمار آنها را به لیست توزیع به روزرسانی EASE خود اضافه کرده باشد ، می توانند این به روزرسانی ها را دریافت کنند. کارمندان Lakewood Ranch از برنامه EASE برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی ها از طریق پیام های قبل ، حین و بعد از عملیات استفاده می کنند.

نظرسنجی های شخصی در برنامه به کارکنان کمک می کند تا در مورد تجربه بیمار در زمان واقعی بازخورد بگیرند.

نتایج

میدوز گفت: “در بهداشت و درمان بیشتر از هر زمان دیگر به ارتباطات انسانی قابل توجهی احتیاج داریم.” “برای خانواده و دوستان در خانه یا اتاق انتظار ، به روزرسانی درباره وضعیت عزیزانشان در بیمارستان به کاهش سطح اضطراب و استرس کمک می کند.”

این سیستم همچنین به کاهش زمان صرف شده توسط پرستاران Lakewood Ranch برای پاسخگویی به تماس های اعضای مختلف خانواده و دوستان برای درخواست به روزرسانی کمک کرده است. با EASE ، بروزرسانی ها به طور پیشگیرانه برای گروه بستگان تعریف شده توسط بیمار ارسال می شوند.

میدوز توضیح داد: “از آنجا که بیمار مجاز به انتخاب چه کسانی به روزرسانی EASE است ، است. “بنابراین همچنین به عهده گرفتن مسئولیت یکی از اعضای خانواده ، که معمولاً مسئول به روزرسانی سایر دوستان و خانواده است ، نیز کمک می کند.”

علاوه بر این ، پس از راه اندازی زنده Ranwood Lakewood با EASE ، پرستاران گفتند که آنها از اینکه چگونه برنامه آنها فرصتی برای ارتباط شخصی با بیماران و عزیزانشان فراهم می کند ، استقبال می کنند ، که دستیابی به آن در هنگام حضور در اتاق عمل دشوار است ، چه رسد به بزرگ شدن میدوز گزارش داد ، محدودیت بازدید کنندگان بیمارستان در پاسخ به بیماری همه گیر.

نکاتی برای دیگران

میدوز توصیه کرد: “مهم است که قبل از اجرای راه حل جدیدی که از بیماران استفاده می کنند ، به صدای بیماران و خانواده های آنها گوش فرا دهید.” “همچنین مهم است که از متخصصان مراقبت های بهداشتی درجه یک که از راه حل استفاده می کنند ، اطمینان حاصل کنیم که زندگی روزمره آنها را آسان تر می کند ، نه سخت تر.”

وی نتیجه گیری کرد که درک اولویت های ارتباطی و آنچه بیماران ، خانواده ها و تیم های مراقبتی نیاز و خواستار هستند ، کمک زیادی به بهبود مراقبت های بهداشتی برای همه خواهد کرد.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir