اکثر پزشکان از طریق EHR به telehealth دسترسی ندارند



بر اساس مطالعه ای که روز سه شنبه توسط ائتلاف بهداشت COVID-19 منتشر شد ، اکثر پزشکان و سایر متخصصان بهداشت واجد شرایط می گویند که telehealth تأثیر مثبتی بر نتایج بالینی ، تجربه بیمار ، هزینه ها و رضایت حرفه ای دارد.

با این حال ، چالش ها همچنان باقی است: پاسخ دهندگان نگران تعرفه های پرداخت ، فناوری و گردش کار هستند که همچنان مانعی برای مراقبت های مجازی یکپارچه هستند.

این مطالعه بخشی از مطالعه تأثیر Telehealth است که توسط کارگروه سلامت ائتلاف COVID-19 تهیه شده است که شامل انجمن پزشکی آمریکا ، انجمن پزشکی از راه دور آمریکا ، انجمن پزشکی دیجیتال ، شرکای کیفیت بهداشت ماساچوست ، MassChalenge Tech کلینیک و شرکت میتر.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تمایل یاد بگیرید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل هایی پیدا کنید شروع کنید >>

دکتر استیو اومن ، مدیر پزشکی کلینیک مایو برای گفت: “پشتیبانی قوی از telehealth نشان داده شده است ، این دانش را تقویت می کند که telehealth برای نحوه ارائه مراقبت های بهداشتی امروز حیاتی است.” Connected Care ، و یکی از محققان این مطالعه ، در بیانیه ای.

اومن افزود: “استفاده از telehealth در طی بیماری همه گیر COVID-19 اهمیت آن را در ارائه مراقبت ها تأكید می كند. ادامه استفاده از آن كلیدی برای ارتباط با بیماران در همه جا خواهد بود.”

چرا مهم است

همانطور که جهش بعدی COVID-19 در سراسر ایالات متحده افزایش می یابد ، بیماران احتمالاً تمایلی به ملاقات حضوری با پزشک ندارند یا آن را دنبال نمی کنند – به ویژه هنگامی که مراقبت های مجازی گزینه دیگری را ارائه می دهد.

پاسخ دهندگان در این مطالعه از این موضوع پشتیبانی کردند ، بیش از 80٪ گفتند که سلامت از راه دور باعث بهبود به موقع مراقبت از بیمار شده و بیماران به استفاده از مراقبت های مجازی پاسخ مثبت داده اند.

دکتر جان هالامکا ، رئیس کلینیک گفت: “علاوه بر تغییر فن آوری ها و سیاست ها در طی COVID-19 ، ما همچنین تغییراتی در فرهنگ داریم. بیماران حتی پس از واکسیناسیون به وضعیت طبیعی جدید انتظار مراقبت های مجازی بیشتری را خواهند داشت.” در یک بیانیه از پلت فرم درمانگاه مایو و رئیس اتحاد ،

پزشکان نیز به طور گسترده ای از پزشکی از راه دور پشتیبانی می کنند: بیش از سه چهارم اظهار داشتند که telehealth به آنها امکان مراقبت با کیفیت را داده و 60 درصد گفتند که این باعث بهبود سلامت بیماران آنها شده است.

اکثریت همچنین گفتند که این امر هزینه مراقبت از بیماران خود را کاهش داده و سلامت مالی اقدامات آنها را بهبود بخشیده است.

با این حال ، بسیاری از پاسخ دهندگان در مورد موانع دسترسی ابراز نگرانی کردند. همانطور که به طور مکرر بیان شد ، آینده سلامتی از راه دور تا حدی بر بازپرداخت هزینه سنگینی می کند. بیش از 70٪ از پاسخ دهندگان گفتند که اگر پسوندهای فعلی در جای خود باقی نمانند ، عدم بهبود یا کم شدن مشکل پس از COVID یک چالش اساسی است.

گردش کار نیز یک مشکل بود. تقریباً 60٪ از پزشکان می گویند که در حال حاضر نمی توانند از طریق سوابق الکترونیکی سلامت خود به فناوری telehealth دسترسی مستقیم داشته باشند. آنها همچنین عدم ادغام EHR و پشتیبانی فنی را توصیف کردند.

و البته شکاف دیجیتالی همچنان یک مشکل است. بیش از 64٪ از پاسخ دهندگان چالش های تکنولوژیکی را برای بیماران به عنوان موانعی برای استفاده پایدار از سلامت دور تلقی می کنند.

“Telehealth و خدمات مراقبت از راه دور برای مدیریت COVID-19 بسیار مهم بوده است ، در حالی که مراقبت مداوم به 100 میلیون آمریکایی مبتلا به بیماری های مزمن ارائه می شود. پس از همه گیری چگونه از telehealth استفاده می شود و هیچ کس نمی خواهد دسترسی جدید به telehealth را متوقف کند؟” دکتر سوزان آر. بیلی ، رئیس AMA گفت.

بیلی گفت: “اکنون وقت آن است كه مقامات دولتی ، پزشكان ، بیماران و سایر ذینفعان با هم بر روی یك برنامه محكم برای حمایت از خدمات بهداشت از راه دور در آینده كار كنند.”

گرایش بزرگتر

نکته جالب توجه در داده های گزارش مطالعه ، ادامه وابستگی به تماس های ویدیویی همزمان به عنوان راهی برای سلامت از راه دور است. از بین کسانی که از سلامت دور استفاده می کنند ، 80٪ با بیماران به صورت زنده ویدئویی تعاملی انجام می دهند.

در مقابل ، تنها 11٪ می گویند که از فناوری برای کنترل از راه دور بیماران استفاده می کنند.

این همانطور که دکتر جو کوئدر ، رئیس ATA در کنفرانس مجازی سازمان در تابستان امسال گفت ، فرصتی مهیج برای گسترش است.

وی گفت: “ما كارهای بیشتری داریم كه باید انجام دهیم” ، خصوصاً وقتی كه او در مورد مدل مراقبت مجازی همزمان یك به یك تفكر می كند. “ما این فرصت را داریم که در ارائه خدمات بهداشتی تجدید نظر کنیم.”

در حال ضبط

آن موند جانسون ، مدیر اجرایی ATA ، گفت: “COVID-19 به telehealth اجازه داده است كه ارزش خود را به عنوان یك گزینه مراقبت ایمن ، م effectiveثر و ضروری ثابت كند كه می تواند مراقبت كیفیتی را از بیماران در هر زمان و جایی كه به آن نیاز دارند ، فراهم كند.”

جانسون گفت: “با گسترش دسترسی به مراقبت ، بهبود کارایی و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، telehealth در حال ایجاد یک سیستم ترکیبی برای ارائه مراقبت های شخصی و مجازی و معرفی مراقبت های بهداشتی در قرن 21 است.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>