[ad_1]

مرکز پزشکی منطقه ای Coffeyville در Coffeyville ، کانزاس ، به عنوان یک مرکز معتبر مشترک ، اهمیت ارزیابی و شناسایی بیماران در معرض خطر خودکشی را تشخیص می دهد.

مشکل

هنگام کار بر روی اسناد و مدارک ، کارکنان در مورد ارائه دهنده خدمات الکترونیکی الکترونیکی Meditech در مورد جعبه ابزار آینده غربالگری افسردگی و پیشگیری از خودکشی اطلاعات کسب کردند. علاوه بر تأمین نیازهای کمیته مشترک ، کارکنان آموخته اند که این مجموعه ابزار به پزشکان آنها کمک می کند تا آگاهانه درباره بیماران خودکشی تصمیم بگیرند.

Amber K. Beaumont ، RN ، یک تحلیلگر بالینی در مرکز پزشکی منطقه ای Coffeyville ، گفت: “ما در مورد چگونگی انجام غربالگری های اضافی برای افسردگی و خطر خودکشی هر بیمار نگران بودیم.” “وقت بیمار و پزشک بسیار ارزشمند است ، و افزودن دو ابزار غربالگری با بسیاری از س aالات یک کار ترسناک به نظر می رسید. به همین دلیل ما از شنیدن این موضوع بسیار هیجان زده شدیم که Meditech در حال کار بر روی مجموعه ای از ابزارها برای مقابله با غربالگری برای خطر افسردگی و خودکشی. “

پیشنهاد

Meditech پیشنهاد داد تیم توسعه ابزار آنها با پزشكان و پرستاران خود برای ایجاد گردش كار جهت غربالگری اورژانس بیمار و تنظیمات سرپایی كار كنند. در این فرآیندهای کار پشتیبانی داخلی برای راه حل های بالینی وجود دارد.

بومونت توضیح داد: “راه حل پیشنهادی با غربالگری کلیه بیماران مبتلا به غربالگری افسردگی PHQ-2 و همچنین سوال نهم از PHQ-9 که به ایده خودکشی می پردازد ، آغاز می شود.” “اگر بیمار خودکشی را نشان دهد ، سیستم به طور خودکار ارزیابی پیگیری ، C-SSRS را آغاز می کند.”

“فرایندهای کاری معرفی شده با این مجموعه ابزار شامل سوالات طلب مشروط است ، که به پرستاران اجازه می دهد فقط س questionsالات ذکر شده در پاسخ های بیمار را بپرسند.”

Amber K. Beaumont، RN، مرکز پزشکی منطقه ای Coffeyville

در طول هر دو غربالگری ، پشتیبانی از راه حل های بالینی کاربر را وادار می کند فقط به این س questionsالات پاسخ دهد. سپس نتایج غربالگری PHQ و C-SSRS در نمودار ترسیم می شود تا سایر پزشکان بتوانند طبق آن عمل کنند.

آل مونتیرو ، مشاور فناوری اطلاعات در مرکز پزشکی منطقه ای کوفیویل گفت: “در پس زمینه ، برای بیماران در مطب ، کد PHT 96127 به طور خودکار برای صورتحساب برای بررسی ارسال می شود اگر PHQ-9 کامل کامل شود و یا C-SSRS تکمیل شود.” .

“علاوه بر این ، تنظیمات دفتر برای جلوگیری از مستند سازی مضاعف اندازه گیری CMS 2 MIPS طراحی خواهد شد. از همان ابتدا ، مشخص بود که تیم توسعه ابزار Meditech تحقیقات بسیار خوبی انجام داده و از نظر طراحی گردش کار بسیار آماده است. آنها تأمین می کنند. “

بازار

ارائه دهندگان بسیاری از سیستم های سلامت الکترونیکی در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی از جمله Allscripts، athenahealth، Cerner، DrChrono، eClinicalWorks، Epic، Greenway Health، HCS، Meditech و NextGen Healthcare وجود دارند.

دیدار با چالش

بومونت گفت ، مهمترین و موفق ترین جنبه ابزار غربالگری افسردگی و پیشگیری از خودکشی ، پشتیبانی از راه حل های بالینی است.

وی گفت: “فرایندهای کاری معرفی شده با این مجموعه ابزار شامل سوالات طلب مشروط است ، که به پرستاران اجازه می دهد فقط س questionsالات ذکر شده در پاسخ های بیمار را بپرسند.” “اگر بیمار افسرده نباشد یا خودکشی کند ، س farالات بسیار کمتری می توان پرسید. فقط توضیحات این سالات ارائه می شود ، بنابراین پرستاران می دانند که چگونه س betterالات را بهتر بپرسند ، همچنین ارائه می شود.”

وی افزود: نتایج و سطح خطر سپس از طریق نمودار ترسیم می شود تا در طول معاینه پزشک ، آنها نه تنها نتایج غربالگری ، بلکه تفسیر آن غربالگری را نیز داشته باشند.

وی گفت: “در بخش اورژانس و بیماران بستری ، پرستاران بیماران را معاینه می کنند.” “نتایج سپس بر روی صفحه نمایش پزشکان پخش می شود تا تمام اطلاعات لازم را در زمان واقعی داشته باشد. این به ما امکان می دهد اطمینان حاصل کنیم که بیمارانی که با شکایت غیرمرتبط وارد این مرکز شده اند هنوز تحت درمان افسردگی و خودکشی قرار دارند.”

در طول اجرای فرایندهای جدید کاری ، کارکنان به تخصص و راهنمایی های تیم توسعه ابزار Meditech اعتماد کردند. این تیم در طول پروژه راهنمایی ، برنامه ریزی پروژه و پشتیبانی فنی را ارائه دادند.

مونتیرو توضیح داد: “با استفاده از سوالات لازم برای غربالگری افسردگی در کلینیک ها ، اطمینان حاصل می کنیم که پزشکان ما بدون ارائه دلیل معتبر قادر به دور زدن این غربالگری نخواهند بود.” “ما همچنین ضمن کمک به تصمیم گیری بالینی و اطمینان از ارائه مراقبت بهینه از بیمار ، مستندات پیگیری را اجباری کرده ایم.

وی ادامه داد: “پشتیبانی از راه حل های بالینی که مجموعه ابزار Meditech در سیستم گنجانده است ، امکان اتوماسیون فرایند غربالگری را فراهم می کند.” “پرستاران از س questionال به س questionال دیگری منتقل می شوند و از کسانی که در صورت عدم ذکر لیست بر اساس پاسخ های قبلی نیازی به پرسیدن نیستند ، پرهیز می کنند. سپس پاسخ های آنها به پزشک منتقل می شود و وی می تواند آنها را گسترش دهد.”

ابزار مراقبت های بهداشتی مورد استفاده برای جمعیت ، Meditech Patient Registry ، همچنین پس از غربالگری و بین ویزیت های بیمار ، به Coffeyville Regional در پیگیری مراقبت و مدیریت بیمار کمک کرد. این ابزار به کارکنان کمک می کند تا ردیابی کنند که بیماران مبتلا به افسردگی تشخیص داده می شوند و چه کارهایی به عنوان بخشی از مراقبت های آنها انجام می شود.

“این فناوری توانسته است به طور مستقیم در گردش کار موجود تعبیه شود ، بنابراین در مورد پرش از صفحه نمایش های دیگر یا استفاده از ابزاری که آشنایی ندارند ، وزن اضافی اضافه نمی شود.”

آل مونتیرو ، مرکز پزشکی منطقه ای کوفیویل

مونتیرو گفت: “با تشکر از موفقیت ما در ثبت افسردگی ، ما واقعاً الهام گرفته ایم که از سایر موارد ثبت شده بیماران Meditech مانند مدیریت مراقبت های مزمن استفاده کنیم ، زیرا ما دیدیم که این ابزارها برای کمک به ما در مدیریت بهتر این جمعیت بیماران چه می توانند” گفت

وی افزود ، تیم توسعه جعبه ابزار به منظور اطمینان از آسایش کارکنان با استفاده از فناوری جدید ثبت نام بیمار و همچنین اطمینان از نگاشت مناسب کدهای CPT و نامگذاری MIPS کمک کرده است.

نتایج

مونتیرو گزارش داد: “اول و مهمترین ، در ماه اول اجرا ، كوفیویل پنج بیمار در معرض خطر خودكشی را گرفت كه شاید در غیر این صورت یافت نشده باشد.” “پس از آن ، ما توانستیم كمكهای مورد نیاز آنها را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: “علاوه بر افزودن ابزارهای غربالگری ، گردش کار با اندازه گیری MIPS CMS 2 برای بیماران در مطب هماهنگ می شود.” “قبل از اجرای جعبه ابزار ، کوفیویل این اقدام را تأیید نکرد ، اما در عرض یک ماه به درجه ای از گواهینامه حدود 20٪ رسیده بودیم. پس از حدود 10 ماه ، سطح صدور گواهینامه به 67٪ افزایش یافت.”

Coffeyville Regional همچنین موفق به وارد کردن کد CPT 96127 در گردش کار سرپایی شد. این باعث شد ماهیانه حدود 800 دلار درآمد اضافی قبل از بیماری همه گیر ، که ممکن است در گذشته هزینه ای نداشته باشد ، داشته باشد.

نکاتی برای دیگران

مونتیرو توصیه کرد: “من اکیداً توصیه می کنم که سازمانها از چنین ابزارهای پشتیبانی بالینی استفاده کنند ، زیرا این امر باعث کارآیی بیشتر کار پرستاران می شود.” “این به ما کمک کرد که چگونه س askال بپرسیم ، از سوالات غیر ضروری جلوگیری کنیم و [achieved] فوراً نتیجه می گیرد. این فناوری می توانست مستقیماً در گردش کار موجود جاسازی شود ، بنابراین هنگام رد شدن از صفحه نمایش های دیگر یا استفاده از ابزاری که آشنا نبودند ، وزن اضافی اضافه نمی شد. “

وی افزود: بیمارانی که هرگز در مورد سلامت روان خود س askالی نمی کردند دعوت شدند تا با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود صحبت کنند و به دلیل این فناوری مراقبت های لازم را دریافت کردند.

وی گفت: “داشتن ابزارهای معتبر و اثبات شده بالینی مانند PHQ-9 و C-SSRS ، كه قبلاً روی كاغذهای مستقیمی در نرم افزار ساخته شده بودند ، بسیار ارزشمند است.”

بومونت گفت که او همه سازمان ها را به مشارکت در اجرای ابزار غربالگری تشویق می کند که نه تنها خودکشی را شامل می شود بلکه به افسردگی نیز می پردازد.

وی در پایان گفت: “بسیاری از بیماران در معرض خطر خودكشی ، هنگام ارزیابی افسردگی نادیده گرفته نمی شوند.” “اهمیت این غربالگری به ارزش زندگی است. هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا چندین مورد به بیمار ارائه نمی شود که می تواند چنین تأثیر چشمگیری بر سلامت روان آینده او داشته باشد. این یک منطقه از ایمنی بیمار است که اغلب نادیده گرفته شده و کنار آمدن با این فناوری بسیار آسان است. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir