[ad_1]

در حالیکه انتشار واکسن COVID-19 با سرعت کمتری از حد انتظار در سراسر ایالات متحده ادامه دارد ، کارشناسان اهمیت “آخرین مایل” را دریافت می کنند: دریافت دوزها به دست بیماران.

برخی از رهبران صنعت می گویند گرچه تدارکات مطمئناً مهم هستند ، استفاده از فن آوری موجود علاوه بر واکسیناسیون برای درگیر کردن بیماران می تواند برای اطمینان از هر آمریکایی که به محافظت در برابر COVID-19 نیاز دارد کلیدی باشد. می تواند آن را دریافت کند

گیوم دو زویرک ، مدیرعامل Well Health ، به Health IT News گفت كه وی معتقد است بهترین راهكار “ملاقات بیماران در جایی كه هستند” است.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تمایل یاد بگیرید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل هایی پیدا کنید. شروع کنید >>

دی زوئیرك كه شركت وی ابزار ارتباطی بیمار را ارائه می دهد ، گفت: “من فکر نمی كنم كه مراقبت های بهداشتی واقعاً درك كنند كه درگیری واقعی بیمار چیست.” “هیچ استاندارد مشترکی وجود ندارد – همه آنها از طرق مختلف با بیماران ارتباط برقرار می کنند.”

دو تسویرک ادامه داد: “بهداشت و درمان سومین صنعت خدمات مشتری است.” “باید شماره یک باشد.”

د زوئیرک خاطرنشان کرد که سیستم های پیام هزارتوی و خطوط لوله نامشخص می توانند در ناامیدی و خطرات سلامتی بیمار نقش داشته باشند.

به عنوان مثال ، در طول مصاحبه خود با اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی، دو زویرک خاطرنشان کرد که یک ساعت طول کشید تا یک ساعت برای آزمایش COVID-19 پس از قرار گرفتن در معرض ، “با 12 تماس تلفنی مختلف” رزرو کند.

د زوئیرک گفت ، هنگامی که بیماری همه گیر برای اولین بار ایالات متحده را در بهار امسال فرا گرفت ، “اولین کاری که شرکت ما انجام داد این بود که به سیستم عامل ما فکر کنیم و اینکه چگونه می توانیم به مشتریان خود در مقابله با هجوم بیماران کمک کنیم.” “ما یک سری گردش کار ایجاد کردیم.”

وی گفت ، اکنون كه واکسن به طور گسترده تری در دسترس است ، Well قصد دارد به روشی مشابه گسترش یابد ، با اشاره به اینکه 13 شبکه زایمان تلفیقی از طریق پیام کوتاه از بستر پیام رسانی مربوط به واکسن استفاده می کنند.

از ابتدای دسامبر ، این شرکت ادعا می کند که به ارائه دهندگان کمک کرده است تا بیش از 8000 قرار ملاقات با واکسن دوز 1 را تنظیم کنند.

د تسویرک گفت: “ما هفته گذشته به مدت چهار روز یک مشتری را زنده گرفتیم ، به خصوص به دلیل واکسن COVID.”

بسیاری از پرونده های الکترونیکی سلامت سیستم های خود را برای ثبت واکسن های COVID-19 و گزارش به بخش های بهداشتی آماده می کنند ، برخی از آنها از پورتال های بیمار برای ارتباطات مربوط به واکسن استفاده می کنند.

دی زوایرک گفت: “من برای رقابت یا جایگزینی پورتال بیمار اینجا نیستم.” اما او گفت که جمع کردن گردش کار در پورتال به طور حتم اصطکاک ایجاد می کند.

وی گفت: “دیروز من نتایج خود را از COVID دریافت كردم. ایمیلی با پیوند به MyChart دریافت كردم و نمی توانم رمز عبور خود را به خاطر بسپارم.”

در مقابل ، روشهای سازگار با HIPAA برای استفاده از پیام کوتاه برای انتقال اطلاعات به بیماران وجود دارد.

وی گفت: “اگر فرصتی برای از بین بردن اصطكاك وجود دارد ، آن را استفاده كنید.” “موارد استفاده زیادی وجود دارد که شامل نمی شوند [protected health information] این منجر به انطباق بالاتر می شود. “

Greg Johnson ، مدیرعامل LifeLink ، از chatbots به عنوان راهی برای رفع جستجوی بیمار و سردرگمی در مورد واکسن یاد می کند.

جانسون گفت: “پیچیدگی های اضافی پیرامون اسناد جدید ، پنجره های خاص ردیابی واکسیناسیون و هجوم افرادی که بیمار جدید هستند می تواند روند فعلی پذیرش و برنامه ریزی را پشت سر بگذارد.”

وی افزود: “ساخت تعداد انگشت شماری از دستیارهای دیجیتال برای آموزش هزاران نفر نیز در مورد كارآیی و هزینه مورد توجه قرار می گیرد.”

جانسون خاطرنشان کرد که هوش مصنوعی مکالمه می تواند افراد را از طریق تلفن یا سایر دستگاه هایشان درگیر کند تا به برنامه ریزی ، پر کردن فرم ها ، یادآوری ها ، دستورالعمل ها ، غربالگری و پیگیری کمک کند.

وی با بیان اینکه ادغام EHR “حیاتی” است ، گفت که EHR ها می توانند ربات ها را برای ارتباط با بیماران تحریک کنند و به شخصی تر شدن روند کمک کنند.

جانسون گفت: “مهم این است كه ربات نام شما را می داند ، یا پزشك خود را می شناسد ، یا تاریخی را كه برای انجام دوز دوم واكسیناسیون خود نیاز دارید می داند.”

برعکس ، وقتی یک دستیار دیجیتال اطلاعات را از بیماران جمع آوری می کند ، این داده ها باید در پرونده بیمار در EHR ثبت شوند. هوش مصنوعی مکالمه در بهترین حالت به عنوان یک لایه درگیر قرار می گیرد که “سیستم های بزرگ” را می پوشاند و گسترش می دهد از سوابق ، “او اضافه کرد.

جانسن مانند دو زویرك بر اهمیت صاف كردن اصطكاك در موارد ممكن تأكید كرد. وی می گوید برنامه های مبتنی بر مرورگر با طیف گسترده ای از زبانهای پشتیبانی شده می توانند دسترسی را بهبود بخشیده و به بیماران اعتماد و سهولت استفاده دهند.

وی گفت: “بعد انسانی مراقبت های بهداشتی حیاتی است و به هیچ وجه نباید كاهش یابد. اما هزینه های اداری برای اتوماسیون آماده است.”

LifeLink ، که به ارائه دهندگان امکان می دهد گردش کار بیمار را به عنوان مکالمه chatbot ارائه دهند ، میزان تعامل را به عنوان معیار اصلی اثربخشی ارزیابی می کند.

جانسون گفت: “با توجه به برآوردهای پیش بینی شده از میزان واکسیناسیون COVID-19 ، صرفاً در چند دقیقه صرفه جویی در صورت صرفه جویی در زمان و کارایی بزرگ.”

وی پیش بینی کرد: “این ممکن است تفاوت بین دستیابی به ایمنی گله در سال 2021 باشد یا نه.”

پوریا صنایع ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ixLayer ، گفت: راه دیگر برای صاف کردن اصطکاک می تواند ساده سازی هرچه بیشتر ارتباطات قبل از واکسیناسیون باشد.

ixLayer که ابزاری را برای فناوری آزمایش سلامت ارائه می دهد ، می تواند با EHR ها ادغام شود و آزمایشاتی را که پزشک ، بیمار یا مستقیماً به کاربر سفارش می دهد ، ارائه دهد.

سانایی با بیان اینکه ixLayer صدها برنامه آزمایش COVID ، از جمله گارد ساحلی ایالات متحده ، “در پس زمینه” است ، گفت: “وقتی COVID اتفاق افتاد ، ما همه چیز را در اختیار داشتیم تا آزمایش COVID را شروع کنیم.”

اکنون که مردم خواستار دسترسی به واکسن COVID-19 شده اند ، سانا می گوید از ixLayer می توان برای فرم های الکترونیکی رضایت بیمار و تاریخچه سلامت استفاده کرد تا روند نرم و روان شود.

او می گوید ، یکی از مزایا توانایی پلتفرم در ارائه راه حل “به تعداد زبانهای مختلف” است. [the providers] من می خواهم “- که با در دسترس قرار گرفتن واکسن برای عموم مردم از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

Sanae ادامه می دهد: “با واکسن زدن ، CRM های آماده وجود دارد تا بتوانید یک چرخه بسته را حفظ کنید” ، که به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا علائم شدید یا عوارض جانبی را با راحتی بیشتری ردیابی کنند.

از نظر قابلیت دسترسی ، سانا می گوید این شرکت از طریق ممیزی تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که سیستم عامل مانعی برای کاربران معلول ایجاد نمی کند.

صنعا گفت: “اما این چیزی است كه كل صنعت برای بهبود آن نیاز دارد.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir