10. در صورتی که از بیماری های قلبی – عروقی رنج می برید، با تردمیل تمرین نکنید ( حتی تمرین باسرعت کم نیز خطرناک است). 9. هنگام تمرین، در صورتی که مشکلات جسمانی مختلفی از جمله: درد در ناحیه قفسه ی سینه، سرگیجه، اشکال در تنفس و مانند آن را احساس کردید، تمرین را به سرعت متوقف کرده، به پزشک مراجعه کنید. 11. هنگام تمرین، همواره ضربان قلب خود را کنترل کنید تا از محدوده ی تعیین شده بالاتر نرود. تعمیر تردمیل به عنوان وسیله ای که افراد برای حفظ سلامتی خود خریداری می کنند چون وقت باشگاه رفتن و تمرین بیرون از خانه را ندارند بسیار مهم است تا بتوانید بدون نیاز به تکنسین و هزینه های تعمیر خودتان ابتدا به عیب یابی پرداخته و سپس مشکل را حل کنید. 2) شروع حرکت و پایان حرکت بر روی تردمیل همواره با سرعت بسیار آهسته انجام شود. حفظ توده ی استخوانی: انجام ورزش هایی که طی آن ها استخوان ها وزن بدن را تحمل می کنند، منجر به افزایش توده ی استخوانی تا حدود ۳۰ سالگی پس از این سن، منجر به کاهش سرعت از دست دادن آن (یعنی پوکی استخوان) می شود.

تردمیل کجا را لاغر میکند
بهبود سیستم ایمنی و کاهش خطر بروز سرطان: ورزش های منظم هوازی با شدت متوسط، منجر به بهبود سیستم ایمنی بدن و کاهش بروز خطر سرطان ها به ویژه سرطان روده ، سینه، پروستات و ریه می شوند. این روزها حتی پزشکان به این نتیجه رسیده اند که با ورزش بر روی تردمیل خانگی خون با اکسیژن بیشتری به سلول ها می رسد، مواد مغذی بیشتری به آنها خواهد رسید و از این فعالیت پوست نیز بهره مند خواهد شد و کلاژن سازی بیشتری انجام خواهد داد و با استفاده از تردمیل خانگی پوست شما دیرتر پیر می شود. دویدن روی پاشنه نیز انرژی شما را هدر داده و به زانوها فشار وارد می کند. تمرینی که با اجرای آن، کارآیی و عملکرد دستگاه های تولید انرژی به روش هوازی افزایش یابد و موجب افزایش استقامت قلبی – تنفسی شود، تمرین هوازی می نامند. یکی از اصول اساسی تمرینات هوازی، ذخیره نمی شود و آثار تمرینات هوازی با کنار گذاشتن آن، به سرعت، از بین می روند. 9. تمرینات اینتروال را به صورت 4 بار و دورهای انجام بدهید.

قیمت تردمیل 6 کاره بازرگانی لطیفی توصیه این است که برای به حداقل رساندن آسیب دیدگی، تمرین به صورت یک روز در میان انجام شود؛ هر چند که حتی کمتر از ۳ جلسه تمرین در هفته نیز ممکن است موجب آمادگی قلبی-تنفسی در فرد شود؛ ولی، اگر هدف کاهش وزن نیز مد نظر باشد، تمرین باید با شدت بیشتر انجام شود. تمرین بر روی تردمیل علاوه بر کمک به کاهش وزن ، فواید دیگری نیز دارد. گرچه مقدار حداکثر اکسیژن مصرفی، که فاکتور مهمی در بهبود عملکرد قلبی- عروقی بدن است، در تردمیل بیش از دوچرخه ثابت می باشد، اما دوچرخه ثابت فضای بسیار کوچکی اشغال می کند و سر و صدای کمتری هم دارد. اما می توان گفت خرید دوچرخه ثابت از نظر قیمت به صرفه تر از خرید تردمیل می باشد. 3. هرگز روی صفحه ی تردمیل را با مداد یا اشیای تیز ، خراش ندهید. 2. هرگز لباس یا حوله ی خود را روی محل تهویه هوای موتور تردمیل قرار ندهید. 1. هرگز مواد نوشیدنی یا مایعات را نزدیک یا روی تردمیل قرار ندهید. استفاده از قرص های مدر(ادرار آور) و ملین، در کوتاه مدت، سبب کاهش شدید پتاسیم و ایجاد اختلالاتی در تعادل مواد یونی بدن شده که در مجموعه ، سبب بروز مشکلاتی در عملکرد قلب می شوند.

تردمیل واقعیت مجازی ایده این است که در زمانی کوتاه با شدت بالا و سخت کار کنید و بین تمرینات شدید ورزشی استراحت کنید. مزیت این روش ، برای تعیین شدت ورزش، میزان ضربان قلب هدف است که همواره بین ضربان قلب استراحتی و ضربان قلب حداکثر است.اگر چه ضربان قلب استراحت متغیر است و احتمالا تحت تاثیر عواملی چون: کافئین ، بی خوابی ، کم آبی ، حالات مختلف روانی و تمرین قرار می گیرد؛ ولی، تاثیر چندانی در محاسبه ضربان قلب با این روش ندارد.به یاد داشته باشید: مدت تمرین هوازی ، رابطه ی عکس با شدت آن دارد. هر چه تمرین شدیدتر باشد، مدت اجرای آن کمتر است . از تاثیرات منفی تردمیل بر افرادی که در سنین بالا به سر میبرند چه میزان اطلاع دارید بیماری های مختلفی که با استفاده از تردمیل ممکن است پدید بیایند کدامند؟ همچنین بسیاری از انواع تردمیل امکان نشان دادن ضربان قلب هنگام ورزش ، میزان کالری مصرفی در طول مدت ورزش و مسافت طی شده را دارند و بدین طریق می توان شدت ورزش را تعیین کرد و بر اساس شدت تعیین شده در نسخه ورزشی ، به ورزش پرداخت.

تردمیل در آب
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تردمیل طرز استفاده لطفا از صفحه ما بخواهید.

ایندکسر