[ad_1]

همکاران منطقه ای مراقبت از سرطان مستقر در نیوجرسی 30 مکان در سه ایالت دارند. کارکنان دریافتند که آنها به یک لیست طبقه بندی شده از بیماران برای آسیب پذیری COVID-19 نیاز دارند که پرستاران می توانند از طریق مکالمات تلفنی و هماهنگی خدمات با سایر ارائه دهندگان آن را مدیریت کنند.

مشکل

به دلیل چالش های مربوط به کارکنان ، در این لیست فقط بیماران پرخطر که کارکنان ابتدا باید با آنها سر و کار داشته باشند مشخص می شدند ، نه کل جمعیت یا بیمارانی که می توانستند کمی بیشتر برای دسترسی پرستار صبر کنند.

لانی آلیسون ، معاون تحول کیفیت و ارزش ، توضیح داد: “اگرچه ما قبلاً منطق / مکانیزم نمره گذاری محلی و مستقلی برای ریسک بیمار داشتیم ، اما این اساساً بر اساس ترکیبی از بیماریهای همبسته بود که آن را از تکنیک های معمول امتیازدهی جدا می کرد.” در RCCA.

وی گفت: “بنابراین ،” نیاز به طبقه بندی بیشتر بیماران در معرض خطر آسیب پذیری COVID-19 و ایجاد ارزیابی و دامنه مورد نظر برای بیمار وجود داشت.

آلیسون اضافه کرد ، نکته دیگر این است که کارکنان در انتصاب این بیماران و لیست مشخصی از بیماران برای راهنمایی هماهنگی مراقبت یا کارکنان پشتیبانی ، که مانع رویکرد بیمار محور برای تماس است ، چالش هایی را می بینند.

پیشنهاد

RCCA برای کمک به رفع چالش ها به یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی IT مبتنی بر هوش مصنوعی ، Health EC متوسل شد.

آلیسون گفت: “HealthEC توانسته است الگوریتم های یادگیری ماشینی خود را برای شناسایی بیماران با بالاترین خطر ابتلا به COVID-19 راه اندازی کند و بنابراین منابع هماهنگی مراقبت ما را متمرکز می کند.” “الگوریتم ها این بیماران را دوباره طبقه بندی می کنند و به هر بیمار با ارزیابی ریسک مرتبط ، رتبه بندی می کنند.”

“جاسازی و تلفیق داده ها از منابع مختلف ، مانند EHR ها ، HIE ها ، ادعاها ، CCDA ها و غیره ، مزیت بزرگی در ارائه مراقبت از دسترسی آسان به انواع داده ها در یک مکان است.”

Lani M. Alison ، همکار منطقه ای مراقبت از سرطان

نتیجه یک لیست مشخص بیمار بود که به تیم RCCA اجازه می داد به بالاترین قسمت از جمعیت پرخطر برسد. این لیست بسیار مفید واقع شد و به بخشی اساسی از پلت فرم اسناد مدیریت مراقبت های RCCA تبدیل شد. این به تمرکز تماس های مدیریت مراقبت های اولیه و افزایش اثر بخشی تیم کمک کرد.

وی گفت: “RCCA همچنین از این لیست برای ساده سازی مجموعه های COVID-19 و ارائه این اطلاعات به مدیران عملی در هر یك از سایتهای ما برای كمك به مدیریت دسترسی بیمار ، كاهش خطر و ارائه اطلاعات آموزشی استفاده می كند.”

دیدار با چالش

داده ها از ادعا ، منابع بالینی ، آزمایشگاهی و HIE در انبار داده جهانی استفاده شده توسط HealthEC خلاصه شد. این باعث ایجاد یک دید طولی ، 360 درجه از بیمار می شود.

وی توضیح داد: “این نمای طولی تنها امکان دسترسی آسان به تمام سوابق مراقبت از بیمار و داده های جمع شده از جمله اطلاعات جمعیتی ، شاخص ها ، تشخیص و غیره را از منابع مختلف مانند EHR ، پرونده های ادعا ، CCDA و ADT فراهم می کند.”

“کاربران بدون راه رفتن در ماژولهای مختلف به اطلاعات بالینی بیماران دسترسی داشتند. این یک پیشخوان ایجاد کرد. “

او گفت كه CareEC Care HealthEC Pro به كاركنان RCCA اجازه داده است كه بيماران پر خطر (10٪ از جمعيت عمومي) را طبقه بندي كنند نه تنها براي مديريت ريسك COVID-19 ، بلكه براي مديريت بهتر مراقبت به طور كلي.

وی گفت: “هماهنگ كنندگان مراقبت ها ، پرستاران و پرسنل از ابزار CCPro برای مستند كردن پوشش بیمار ، مواد آموزشی و مدیریت دارو استفاده كردند.” “به هر بیمار یک هماهنگ کننده مراقبت ویژه اختصاص داده شد تا در کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان کمک کند.”

اطلاعات تشخیصی برای برنامه های مراقبت از بیمار یکپارچه با داده های LabCorp همراه با داده های بالینی فوق الذکر اضافه شده است. وی افزود ، این یک جریان پویا از اطلاعات در زمان واقعی است که برای پزشکان بسیار مهم است که یک مسیر مراقبت را تعیین کنند یا مراحل بعدی را در برنامه مراقبت تعیین کنند.

داده های دریافت شده از CRISP ، سیستم اطلاعات منطقه ای Chesapeake برای بیماران ما ، HIE منطقه ، همچنین برای اطمینان از در دسترس بودن زمان واقعی پذیرش و انتشار اطلاعات ، در سیستم پردازش و هماهنگ شد.

همه اینها بخشی از مرحله اول ، شناسایی بیمار است. فاز دو مداخلات و نتایج است. این مرحله به کارکنان RCCA نیاز دارد:

  • تماس ، دامنه و تریاژ بعدی را با بیمار برقرار کنید.
  • برای استاندارد سازی مراقبت و بهبود نتایج گزارش شده از بیمار از مسیرهای بالینی استفاده کنید.
  • افزایش رضایت بیمار و کاهش هزینه ها.
  • برای بهبود اقدامات کیفی و نظارت بر KPI ، خلا in موجود در مراقبت را پر کنید.
  • نتایج را با استفاده از اقدامات کیفی و تجزیه و تحلیل شکاف اندازه گیری کنید.
  • امید به زندگی بالا و کیفیت بالاتر برای بیماران در پایان زندگی حفظ شود.
  • با استفاده از برنامه های زنده ماندن ، در پایان زندگی مشارکت بیمار را مدیریت کنید.

نتایج

RCCA موفقیت را با سه شاخص اصلی گزارش می کند.

اول ، خدمات پولی برای مراقبت انتقالی و مدیریت مراقبت مزمن اکنون در برخی از این روش ها ادامه دارد.

“با یک طیف هدفمند خاص بیمار از CCM و TCM ، و همچنین ارزیابی شخصی COVID-19 ، خدمات به بیماران دنبال پروتکل های دقیق برای طبقه بندی سایت های فیلتر بیمار با خطر بالا ارائه می شود. 10٪ از اهداف جمعیتی پر خطر برای COVID-19 با استفاده از ارتباط و ارتباطات از راه دور تأیید شده است. “

دوم ، اقدامات بهبودی و برنامه ریزی مراقبت از قبل.

آلیسون گفت: “ما مداخلات به موقع را برای جبران خلا care مراقبت انجام دادیم.” “برای اندازه گیری ACP لازم است بیماران ظرف 48 ساعت وضعیت درد را گزارش کنند. ارزیابی و نتایج درد در زمان واقعی به پر کردن شکاف در مراقبت کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که بیماران در یک فاصله 48 ساعته به هم متصل می شوند تا اطمینان حاصل شود که درد بیماران به سطح مطلوبی رسیده است. “

و سوم ، دسترسی به CRISP (مبادله اطلاعات بهداشتی در مریلند) به عنوان یک تغییر بازی برای ارائه دهنده خدمات به وجود آمد.

آلیسون گفت: “سهولت ادغام مهم بود.” “جاسازی و تلفیق داده ها از منابع مختلف ، مانند EHR ها ، HIE ها ، ادعاها ، CCDA ها و غیره ، یک مزیت بزرگ در ارائه مراقبت از دسترسی آسان به انواع داده ها در یک مکان است.”

نکاتی برای دیگران

“دامنه هدف بیماران ، با استفاده از مجموعه داده های پیش پردازش شده و بصری که در نتیجه جمع آوری اطلاعات مختلف بالینی و غیر بالینی تشکیل شده است ، می تواند به بهینه سازی استفاده از کارکنان یا منابع کمک کند و در نتیجه نتایج مراقبت بهتر را تضمین کند. رضایت ، “آلیسون توصیه می کند.

وی گفت: “یافته های حاصل از ابزار تجزیه و تحلیل داده ها در سناریوهایی که جریان داده ها به صورت دوره ای نیست بلکه مداوم ، در زمان واقعی و بی طرفانه یا تکثیر نیست ، بهترین نتیجه را می دهد.” “برای دستیابی به بینش های قطعی که می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی برای سازمان کمک کند ، کیفیت و کمیت داده های وارد شده بسیار حیاتی است.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir